דף הבית » מומלץ בהקדם » כשם משפחה: משמעותו והיסטוריה

כשם משפחה: משמעותו והיסטוריה

2023-05-04 05:28:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה?

שם המשפחה As הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "as", שפירושה "נשר". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה לו דמיון רב לנשר, או שהיה לו קשר חזק לציפור. שם המשפחה As נמצא גם במדינות אחרות, כמו צרפת, ספרד ואיטליה. בצרפת, השם נגזר מהמילה הלטינית "אסינוס", שפירושה "חמור". בספרד, השם נגזר מהמילה הלטינית "אסינוס", שפירושה "חמור". באיטליה, השם נגזר מהמילה הלטינית "אסינוס", שפירושה "חמור". שם המשפחה As נמצא גם במדינות אחרות, כמו ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, השם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "as", שפירושה "נשר". בקנדה, השם נגזר מהמילה הצרפתית "כמו", שפירושה "נשר". באוסטרליה, השם נגזר מהמילה הלטינית "אסינוס", שפירושה "חמור".

וריאציות של שם המשפחה As

לשם המשפחה As יש כמה וריאציות, כולל As, Asse, Assen, Asser, Assmann ו-Assemann. וריאציות אלו נמצאות במדינות שונות, כגון גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

כמו בגרמניה

בגרמניה, שם המשפחה As נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "כמו", שפירושה "נשר". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה לו דמיון רב לנשר, או שהיה לו קשר חזק לציפור.

כמו בצרפת

בצרפת, שם המשפחה As נגזר מהמילה הלטינית "אסינוס", שפירושה "חמור". מאמינים שהשם ניתן במקור למי שהיה לו דמיון חזק לחמור, או שהיה לו קשר חזק לבעל החיים.

שכיחות שם המשפחה As

שם המשפחה As נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. הוא נפוץ גם בצרפת, שם הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו. בארצות הברית, שם המשפחה As הוא שם המשפחה ה-5,845 הנפוץ ביותר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה As

ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני אוווה אס, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד אס, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון אס.

סיכום

שם המשפחה As הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית העתיקה "as", שפירושה "נשר". הוא נפוץ ביותר בגרמניה, שם הוא שם המשפחה הרביעי בשכיחותו. ישנם כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אס, ביניהם השחקן והבמאי הגרמני אוווה אס, השחקן והבמאי הצרפתי ז'אן קלוד אס, והשחקן והבמאי האמריקאי ג'ון אס.

למידע נוסף על שם המשפחה As

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן