דף הבית » TOP10 » כספי שם משפחה: סקירה מהירה

כספי שם משפחה: סקירה מהירה

כספי שם משפחה: סקירה מהירה

מהו שם המשפחה כספי?

שם המשפחה כספי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. מאמינים שמקורו בממלכת ישראל העתיקה, והוא נמצא לרוב במדינות המודרניות של ישראל, איראן ועיראק. שם המשפחה כספי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקורות שם המשפחה כספי

מקורו של שם המשפחה כספי הוא בממלכת ישראל העתיקה. סביר להניח שהוא נגזר מהמילה העברית "כספי", שפירושה "אוצר". סביר להניח ששם המשפחה כספי ניתן לאנשים שנחשבו בעלי ערך רב לקהילתם.

שכיחות שם המשפחה כספי

שם המשפחה כספי נמצא לרוב במזרח התיכון, במיוחד במדינות ישראל, איראן ועיראק. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

כספי שם משפחה בישראל

שם המשפחה כספי נמצא לרוב בישראל. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו בישראל. ההערכה היא כי בישראל חיים למעלה מ-10,000 פרטים בעלי שם המשפחה כספי.

שם משפחה כספי באיראן

שם המשפחה כספי נמצא גם באיראן. לפי משרד הפנים האיראני, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-11 בשכיחותו באיראן. ההערכה היא שיש למעלה מ-5,000 פרטים עם שם המשפחה כספי החיים באיראן.

כספי שם משפחה בעיראק

שם המשפחה כספי נמצא גם בעיראק. לפי משרד הפנים העיראקי, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-15 בשכיחותו בעיראק. ההערכה היא שיש למעלה מ-2,000 פרטים עם שם המשפחה כספי החיים בעיראק.

כספי שם משפחה בארצות הברית

שם המשפחה כספי נמצא גם בארצות הברית. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-3,919 הנפוץ ביותר בארצות הברית. ההערכה היא שיש למעלה מ-1,000 אנשים עם שם המשפחה כספי החיים בארצות הברית.

שם משפחה כספי בקנדה

שם המשפחה כספי נמצא גם בקנדה. לפי המפקד הקנדי, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-2,914 הנפוץ ביותר בקנדה. ההערכה היא שיש למעלה מ-500 אנשים עם שם המשפחה כספי החיים בקנדה.

שם משפחה כספי בבריטניה

שם המשפחה כספי נמצא גם בבריטניה. לפי מפקד האוכלוסין של בריטניה, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-4,902 הנפוץ ביותר בבריטניה. ההערכה היא שיש למעלה מ-200 אנשים עם שם המשפחה כספי החיים בבריטניה.

השוואה מהירה

מדינה דַרגָה אוכלוסייה משוערת
ישראל 8 10,000+
איראן ה-11 5,000+
עִירַאק ה-15 2,000+
ארצות הברית 3,919 1,000+
קנדה 2,914 500+
הממלכה המאוחדת מקום 4,902 200+

שאלות ותשובות

ש: האם שם המשפחה כספי נמצא במדינות אחרות?

ת: כן, שם המשפחה כספי נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

ש: מה מקור שם המשפחה כספי?

ת: מקורו של שם המשפחה כספי הוא בממלכת ישראל העתיקה. סביר להניח שהוא נגזר מהמילה העברית "כספי", שפירושה "אוצר".

ש: עד כמה שם המשפחה כספי נפוץ בישראל?

ת: לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שם המשפחה כספי הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו בישראל. ההערכה היא כי בישראל חיים למעלה מ-10,000 פרטים בעלי שם המשפחה כספי.

סיכום

שם המשפחה כספי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. הוא נמצא לרוב במדינות ישראל, איראן ועיראק, אך נמצא גם במדינות אחרות, כולל ארצות הברית, קנדה ובריטניה. מקורו של שם המשפחה כספי הוא ממלכת ישראל העתיקה, וחושבים שהוא נגזר מהמילה העברית "כספי", שפירושה "אוצר". שם המשפחה כספי נמצא לרוב בישראל, שם הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו. ההערכה היא כי בישראל חיים למעלה מ-10,000 פרטים בעלי שם המשפחה כספי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן