דף הבית » TOP10 » כמה שוקל CSGO?

כמה שוקל CSGO?

2023-06-13 19:48:00+02:00

מה זה CSGO?

Counter-Strike: Global Offensive (CSGO) הוא משחק יריות פופולרי בגוף ראשון שפותח על ידי Valve Corporation. זהו המשחק הרביעי בסדרת ה-Counter-Strike והוא שוחרר בשנת 2012. המשחק מעמיד שתי קבוצות זו מול זו: הטרוריסטים וה-Counter-Terrorists. שחקנים יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של כלי נשק וציוד כדי להשלים יעדים ולחסל את צוות האויב.

כמה שוקל CSGO?

המשקל של CSGO תלוי בפלטפורמה בה הוא משחק. במחשב, המשחק שוקל בסביבות 8.5 ג'יגה-בייט. ב-Xbox One, המשחק שוקל בסביבות 8.3 GB. בפלייסטיישן 4, משקל המשחק כ-8.2 ג'יגה-בייט.

מה הגודל של CSGO?

הגודל של CSGO תלוי בפלטפורמה שבה הוא משחק. במחשב, המשחק הוא בסביבות 8.5 גיגה-בייט. ב-Xbox One, המשחק הוא בסביבות 8.3 GB. בפלייסטיישן 4, המשחק הוא בסביבות 8.2 GB.

מה ההבדל בין CSGO ל-CSGO Prime?

CSGO Prime היא גרסה מיוחדת של המשחק שזמינה לשחקנים שקישרו את חשבון Steam שלהם למספר טלפון. שחקנים שיש להם CSGO Prime יכולים לשחק בתורי שידוכים של Prime בלבד ולקבל פריטי קוסמטיקה בלעדיים. ל-CSGO Prime יש גם גורם אמון גבוה יותר מ-CSGO רגיל, כלומר יש סיכוי גבוה יותר לשחקנים עם CSGO Prime להיות מתאימים לשחקנים אחרים עם גורם אמון גבוה יותר.

מה ההבדל בין CSGO למקור CSGO?

CSGO Source הוא גרסה של המשחק שיצאה בשנת 2004. הוא קודמו ל-CSGO ומבוסס על משחק ה-Counter-Strike המקורי. מקור CSGO אינו פופולרי כמו CSGO ואין לו את אותם תכונות או תוכן.

סיכום

CSGO הוא משחק יריות פופולרי בגוף ראשון שפותח על ידי Valve Corporation. המשקל של CSGO תלוי בפלטפורמה בה הוא משוחק, כשהמשחק שוקל בסביבות 8.5 ג'יגה-בייט במחשב, 8.3 ג'יגה-בייט ב-Xbox One, ו-8.2 ג'יגה-בייט בפלייסטיישן 4. יש גם גרסה מיוחדת של המשחק בשם CSGO Prime, אשר זמין לשחקנים שקישרו את חשבון Steam שלהם למספר טלפון. CSGO Source הוא קודמו של CSGO ומבוסס על משחק ה-Counter-Strike המקורי. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה או לצפות בסרטונים על CSGO ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן