דף הבית » TOP10 » כמה שוקל בר חדר כושר?

כמה שוקל בר חדר כושר?

2023-06-11 20:40:00+02:00

מה זה בר חדר כושר?

בר חדר כושר הוא סוג של משקולת הרמת משקולות המשמשת למגוון תרגילים. הוא בדרך כלל קצר יותר ממשקולת רגילה ונועד לשימוש עם לוחות משקל. מוטות כושר משמשים בדרך כלל לתרגילים כגון סקוואט, דדליפט ולחיצת ספסל. הם יכולים לשמש גם למגוון תרגילים אחרים, כולל תלתלים, לחיצות ושורות.

כמה שוקל בר חדר כושר?

המשקל של בר כושר יכול להשתנות בהתאם לסוג וגודל הבר. רוב חטיפי הכושר שוקלים בין 15 ל-25 פאונד. ברים אולימפיים, שהם ארוכים ועבים יותר מברים רגילים בחדר כושר, שוקלים בדרך כלל בין 25 ל-45 פאונד.

בחירת בר הכושר המתאים

בבחירת בר לחדר כושר, חשוב לקחת בחשבון את סוג התרגילים שתבצעו ואת כמות המשקל שתרים. אם אתה מתחיל, עדיף להתחיל עם מוט קל יותר ולהעלות בהדרגה את המשקל ככל שאתה מתחזק. אם אתה מרים מנוסה, אולי תרצה לבחור מוט כבד יותר כדי לאתגר את עצמך.

משקולות מול משקולות

כאשר מחליטים בין משקולת למשקולת, חשוב לקחת בחשבון את סוג התרגילים שתבצעו. המשקולות משמשות בדרך כלל לתרגילים מורכבים כגון סקוואט, דדליפט ולחיצת ספסל. משקולות מתאימות יותר לתרגילי בידוד כגון תלתלים, לחיצות ושורות.

אורך משקולת

חשוב לקחת בחשבון גם את אורך המשקולת. אורך המשקולות הסטנדרטיות הוא בדרך כלל 7 רגל, בעוד המשקולות האולימפיות באורך 7.2 מטר. מוטות קצרים יותר מתאימות יותר למרימים קצרים יותר, בעוד מוטות ארוכות יותר מתאימות יותר למרים גבוהים יותר.

השוואה מהירה

סוג בר מִשׁקָל אורך
בר חדר כושר סטנדרטי 15-25 פאונד 7 רגל
בר אולימפי 25-45 פאונד 7.2 רגל

כאשר בוחרים בר לחדר כושר, חשוב לקחת בחשבון את סוג התרגילים שתבצעו, כמות המשקל שתרים ואורך המוט. על ידי התחשבות בגורמים אלה, אתה יכול להבטיח שאתה בוחר את הסרגל המתאים לאימון שלך. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן