דף הבית » המלצת הצוות » כמה עולה לשנות שם משפחה?

כמה עולה לשנות שם משפחה?

כמה עולה לשנות שם משפחה?

מהו התהליך לשינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה יכול להיות תהליך מסובך. בהתאם לסיבות לשינוי השם, התהליך יכול להשתנות. בדרך כלל, התהליך כולל הגשת עתירה לבית המשפט, השתתפות בדיון ולאחר מכן הכרה משפטית בשינוי השם. במקרים מסוימים, התהליך יכול להיות פשוט יותר. לדוגמה, אם אתם מתחתנים וברצונכם לקחת את שם המשפחה של בן הזוג שלכם, ייתכן שלא תצטרכו לעבור את ההליך בבית המשפט. אתה יכול פשוט לשנות את שמך ברישיון הנהיגה, בכרטיס הביטוח הלאומי ובמסמכים אחרים.

מהן העלויות הכרוכות בשינוי שם משפחה?

העלויות הכרוכות בשינוי שם משפחה יכולות להשתנות בהתאם למצב. אם אתם מתחתנים ומשנים את שמכם, העלויות עשויות להיות מינימליות. ייתכן שתצטרך לשלם עבור העלות של שינוי שמך ברישיון הנהיגה שלך ובמסמכים אחרים. אם אתה עובר את הליך בית המשפט לשינוי שמך, העלויות יכולות להיות משמעותיות יותר. תצטרך לשלם אגרות בית משפט, שיכולות לנוע בין כמה מאות דולרים ליותר מאלף דולר. ייתכן שתצטרך לשלם גם עבור עורך דין שיעזור לך בתהליך.

מה אתה צריך לעשות כדי להקל על התהליך?

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להקל על תהליך שינוי שם המשפחה שלך. ראשית, עליך לוודא שברשותך כל המסמכים הדרושים. זה כולל את תעודת הלידה שלך, רישיון נהיגה, תעודת ביטוח לאומי וכל מסמך אחר שיידרש. כדאי גם לוודא שיש ברשותכם את כל הטפסים הדרושים. בהתאם למצב, ייתכן שיהיה עליך למלא עצומה לשינוי שם, או טפסים אחרים. כמו כן, עליך לוודא שיש לך את כל המידע הדרוש, כגון הכתובת הנוכחית שלך ופרטים ליצירת קשר.

האם צריך להודיע לממשלה?

לאחר ששינית את שמך באופן חוקי, תצטרך להודיע על כך לממשלה. זה כולל שינוי שמך ברישיון הנהיגה שלך, בכרטיס הביטוח הלאומי ובמסמכים אחרים. ייתכן שתצטרך גם להודיע ל-IRS, כמו גם לכל סוכנויות ממשלתיות אחרות שאתה עשוי להיות קשור איתן.

האם אתה צריך להודיע לאנשים אחרים?

בנוסף להודעה לממשלה, תצטרך גם להודיע לאנשים אחרים על שינוי שמך. זה כולל את המעסיק שלך, בנקים, חברות כרטיסי אשראי וארגונים אחרים. עליך גם להודיע למשפחה ולחברים שלך, כדי שהם יוכלו לעדכן את הרשומות שלהם.

השוואה מהירה

תהליך עלויות הוֹדָעָה
הגשת עתירה לבית המשפט, השתתפות בדיון ולאחר מכן הכרה חוקית בשינוי השם. שכר טרחת משפט, שכר טרחת עורך דין. ממשלה, מעסיק, בנקים, חברות כרטיסי אשראי, משפחה וחברים.

לסיכום, שינוי שם משפחה יכול להיות תהליך מסובך. בהתאם למצב, העלויות עשויות להשתנות. תצטרך לשלם אגרות משפט, שכר טרחת עורך דין ועלויות אחרות הקשורות לתהליך. תצטרך גם להודיע לממשלה, למעסיק שלך, לבנקים, לחברות כרטיסי האשראי, למשפחה וחברים ולארגונים אחרים על שינוי שמך. למידע נוסף על התהליך והעלויות הקשורות לשינוי שם משפחה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן