דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן צריך לחכות בין נורופן לנורופן?

כמה זמן צריך לחכות בין נורופן לנורופן?

2023-06-21 06:26:00+02:00

מה זה נורופן?

נורופן הוא מותג של איבופרופן, סוג של תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). הוא משמש להפחתת כאב, דלקת וחום. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. Nurofen זמין בטבליות, כמוסות ובצורה נוזלית. זה זמין גם בשילוב עם תרופות אחרות, כגון אקמול.

מה זה נורופן פלוס?

Nurofen Plus הוא שילוב של איבופרופן וקודאין. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. הוא משמש לטיפול בכאב בינוני עד חמור. זה זמין בטבליות ובכמוסות.

מה ההבדל בין נורופן לנורופן פלוס?

ההבדל העיקרי בין נורופן לנורופן פלוס הוא שנורופן פלוס מכיל קודאין, שהוא משכך כאבים אופיואידים. נורופן אינו מכיל קודאין. נורופן פלוס יעיל יותר בהקלה על כאבים מאשר נורופן, אך יש לו גם סיכון גבוה יותר לתופעות לוואי.

כמה זמן צריך לחכות בין נטילת נורופן לנורופן פלוס?

חשוב להמתין לפחות ארבע שעות בין נטילת נורופן לנורופן פלוס. הסיבה לכך היא ששתי התרופות מכילות איבופרופן, ונטילתן קרוב מדי זו לזו עלולה להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

מהן תופעות הלוואי של נטילת נורופן ונורופן פלוס?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של נטילת נורופן ונורופן פלוס הן בחילות, הקאות, כאבי בטן ושלשולים. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול כאב ראש, סחרחורת, נמנום ופריחה.

מתי אסור ליטול נורופן ונורופן פלוס?

אסור ליטול נורופן ונורופן פלוס אם אתה אלרגי לאיבופרופן או קודאין, או אם יש לך היסטוריה של כיבי קיבה, מחלת כליות או כבד, או הפרעות דימום. אתה גם לא צריך לקחת את התרופות האלה אם אתה בהריון או מניקה.

שאלות ותשובות

האם אני יכול לקחת נורופן ונורופן פלוס ביחד?

לא, אסור ליטול נורופן ונורופן פלוס ביחד. לקחת אותם קרוב מדי זה לזה יכול להגביר את הסיכון לתופעות לוואי.

האם אני יכול לקחת נורופן ונורופן פלוס אם יש לי כיב קיבה?

לא, אסור ליטול נורופן ונורופן פלוס אם יש לך היסטוריה של כיבי קיבה. איבופרופן יכול לגרות את רירית הקיבה ולהגביר את הסיכון לדימום.

האם אני יכול לקחת נורופן ונורופן פלוס אם אני בהריון או מניקה?

לא, אסור ליטול נורופן ונורופן פלוס אם את בהריון או מניקה. איבופרופן וקודאין יכולים לעבור לחלב אם ועלולים לגרום נזק לתינוק יונק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן