דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן נמשך חום ויראלי אצל ילדים? כל מה שאתה צריך לדעת

כמה זמן נמשך חום ויראלי אצל ילדים? כל מה שאתה צריך לדעת

2023-06-23 00:18:00+02:00

מהי קדחת ויראלית?

קדחת ויראלית היא מחלה שכיחה בילדים. זה נגרם על ידי וירוס, שהוא סוג של חיידק שיכול להתפשט מאדם לאדם. חום ויראלי יכול לגרום למגוון תסמינים, כולל חום, צמרמורות, כאבי גוף ועייפות. זה בדרך כלל קל וניתן לטפל בבית.

מהם התסמינים של קדחת ויראלית?

התסמין השכיח ביותר של קדחת ויראלית הוא חום. זה בדרך כלל מלווה בתסמינים אחרים, כגון צמרמורות, כאבי גוף, עייפות וכאב גרון. תסמינים אחרים עשויים לכלול נזלת, שיעול וכאב ראש.

כיצד מאבחנים חום ויראלי?

חום ויראלי מאובחן בדרך כלל על סמך התסמינים. הרופא שלך עשוי גם להזמין בדיקת דם כדי לאשר את האבחנה.

מה גורם לקדחת ויראלית?

קדחת ויראלית נגרמת על ידי וירוס, שהוא סוג של חיידק שיכול להתפשט מאדם לאדם. הנגיפים הנפוצים ביותר הגורמים לקדחת ויראלית הם נגיף השפעת, האדנוווירוס והנגיף הסינסציאלי הנשימתי.

כיצד מטפלים בקדחת ויראלית?

חום ויראלי הוא בדרך כלל קל וניתן לטפל בו בבית. כדאי לנוח ולשתות הרבה נוזלים. תרופות ללא מרשם, כגון איבופרופן או פרצטמול, יכולות לסייע בהפחתת חום וכאבי גוף. אם הסימפטומים שלך חמורים או אם יש לך מערכת חיסונית מוחלשת, הרופא שלך עשוי לרשום תרופות אנטי-ויראליות.

כמה זמן נמשך חום ויראלי?

חום ויראלי נמשך בדרך כלל שלושה עד חמישה ימים. במקרים מסוימים, זה יכול להימשך עד שבועיים. חשוב לציין שאתה עדיין עלול להיות מדבק במשך מספר ימים לאחר שהסימפטומים שלך חלפו.

השוואה מהירה

סימפטום מֶשֶׁך
חום 3-5 ימים
צְמַרמוֹרֶת 3-5 ימים
כאבי גוף 3-5 ימים
עייפות 3-5 ימים
כאב גרון 3-5 ימים
נזלת 3-5 ימים
שיעול 3-5 ימים
כְּאֵב רֹאשׁ 3-5 ימים

קדחת ויראלית היא מחלה שכיחה בילדים, אך ניתן לטפל בה בבית. חשוב לציין שהתסמינים של קדחת ויראלית יכולים להימשך עד שבועיים, ואתה עדיין עלול להיות מדבק במשך מספר ימים לאחר שהסימפטומים שלך חלפו. אם ילדך חווה אחד מהתסמינים של קדחת ויראלית, חשוב לפנות לטיפול רפואי. למידע נוסף על קדחת ויראלית, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . אתה יכול גם לצפות בסרטונים על קדחת ויראלית ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן