דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן להישאר עם שמן קיק על השיער | הטבות וטיפים

כמה זמן להישאר עם שמן קיק על השיער | הטבות וטיפים

2023-06-27 02:28:00+02:00

מהו שמן קיק?

שמן קיק הוא שמן צמחי המופק מזרעי צמח הקיק, Ricinus communis. זה שימש במשך מאות שנים כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל צמיחת שיער ובריאות. שמן קיק עשיר בחומצה ריצינולאית, סוג של חומצת שומן בעלת תכונות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות. הוא מכיל גם חומצות שומן אומגה 6, ויטמין E ומינרלים וחומרים מזינים אחרים המועילים לבריאות השיער.

היתרונות של שמן קיק לשיער

שמן קיק הוא תרופה טבעית פופולרית לצמיחת שיער ובריאות. מאמינים שזה עוזר לעורר צמיחת שיער, להפחית נשירת שיער ולשפר את הבריאות הכללית של הקרקפת והשיער. הוא גם נחשב כמסייע בהפחתת קשקשים ויובש, כמו גם לשפר את המרקם והברק של השיער.

ממריץ את צמיחת השיער

שמן קיק נחשב כמסייע להמריץ את צמיחת השיער על ידי הגברת זרימת הדם לקרקפת. זרימת דם מוגברת זו יכולה לעזור להזין את זקיקי השיער, מה שיכול להוביל לשיער חזק יותר, עבה יותר וארוך יותר.

מפחית נשירת שיער

שמן קיק נחשב גם כמסייע בהפחתת נשירת שיער על ידי חיזוק זקיקי השיער ומניעת נשירתם. מאמינים שזה עוזר להפחית דלקת בקרקפת, שעלולה להוביל לנשירת שיער.

כמה זמן להישאר עם שמן קיק על השיער

שמן קיק יכול לשמש כטיפול מיזוג עמוק לשיער. עדיף להשאיר את השמן על השיער למשך 30 דקות לפחות, אך ניתן להשאיר אותו עד שעה. לאחר שהשמן הושאר על השיער למשך הזמן הרצוי, יש לשטוף אותו עם שמפו עדין.

טיפים לשימוש בשמן קיק על השיער

כאשר משתמשים בשמן קיק על השיער, חשוב להשתמש בשמן איכותי בכבישה קרה ואורגני. כמו כן, חשוב להשתמש בכמות קטנה של שמן, שכן יותר מדי עלול להכביד על השיער ולגרום לו להיראות שמנוני. עדיף למרוח את השמן על הקרקפת לעסות אותו פנימה, ואז לעבוד אותו דרך קצוות השיער.

דעה אישית

אני משתמשת בשמן קיק על השיער שלי כבר כמה חודשים ובהחלט שמתי לב להבדל בבריאות ובמראה השיער שלי. השיער שלי רך יותר, מבריק וחזק יותר. שמתי לב גם שהשיער שלי צומח מהר יותר ויש לי פחות נשירת שיער. אני בהחלט ממליץ להשתמש בשמן קיק כתרופה טבעית לצמיחת שיער ובריאות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן