דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לשתות אלכוהול?

כמה זמן אחרי רואקוטן אפשר לשתות אלכוהול?

2023-06-19 03:29:00+02:00

מה זה רואקוטן?

רואקוטן, הידוע גם בשם איזוטרטינואין, הוא תרופה המשמשת לטיפול באקנה חמורה. זהו סוג של ויטמין A ופועל על ידי הפחתת כמות השמן המשתחררת על ידי העור. זוהי תרופה חזקה ויש ליטול אותה רק בפיקוח רופא. זה בדרך כלל מרשם לאנשים שניסו טיפולים אחרים לאקנה, כגון אנטיביוטיקה, אך לא הצליחו.

האם אתה יכול לשתות אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן?

לא מומלץ לשתות אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן. אלכוהול יכול להגביר את תופעות הלוואי של התרופה, כמו יובש בעור ובשפתיים, וגם יכול להגביר את הסיכון לנזק לכבד. בנוסף, שתיית אלכוהול יכולה להקשות על הגוף שלך לספוג את התרופה, מה שהופך אותה לפחות יעילה.

כמה זמן לאחר נטילת רואקוטן אפשר לשתות אלכוהול?

מומלץ להמתין לפחות חודש לאחר סיום מנה של רואקוטן לפני שתיית אלכוהול. הסיבה לכך היא שהתרופה יכולה להישאר במערכת שלך עד חודש לאחר הפסקת השימוש בה. בנוסף, חשוב לתת לגוף שלך זמן להסתגל לתרופות ולאפשר לכל תופעות הלוואי להירגע לפני שתיית אלכוהול.

סיכונים בשתיית אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן

שתיית אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן עלולה להגביר את הסיכון לנזק לכבד. הסיבה לכך היא שרואקוטן עלול לגרום לעלייה באנזימי כבד, אשר ניתן להגביר עוד יותר על ידי שתיית אלכוהול. בנוסף, שתיית אלכוהול יכולה להקשות על הגוף שלך לספוג את התרופה, מה שהופך אותה לפחות יעילה.

סיכום

לא מומלץ לשתות אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן. חשוב להמתין לפחות חודש לאחר סיום מנה של רואקוטן לפני שתיית אלכוהול. זאת כדי לאפשר לגופך להסתגל לתרופות ולהפחית את הסיכון לנזק לכבד. למידע נוסף על הסיכונים הכרוכים בשתיית אלכוהול בזמן נטילת רואקוטן, אנא בקר בקישור זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן