דף הבית » הכי מדובר » כמה זמן אחרי קעקוע אפשר ללכת לים?

כמה זמן אחרי קעקוע אפשר ללכת לים?

2023-06-23 16:13:00+02:00

מה לשקול לפני יציאה לים לאחר קעקוע

קעקוע היא דרך מצוינת לבטא את עצמך ולהשוויץ בסגנון הייחודי שלך. אבל אם אתה מתכנן ללכת לים לאחר קעקוע, יש כמה דברים שכדאי לשקול. תהליך הריפוי של קעקוע יכול להימשך עד שבועיים, וחשוב לוודא שהקעקוע שלך נרפא לחלוטין לפני שחושפים אותו לפגעי מזג האוויר.

תהליך החלמה

כאשר אתה עושה קעקוע, האמן ישתמש במחט כדי לנקב את העור שלך ולהזריק דיו לשכבת הדרמיס. תהליך זה גורם לעור להיות דלקתי ויכול לקחת עד שבועיים להחלים. במהלך תקופה זו, חשוב לשמור על האזור נקי ויבש כדי למנוע זיהום. כדאי גם להימנע מחשיפת האזור לאור שמש ישיר, מכיוון שהדבר עלול לגרום לדהיית הדיו.

חשיפה לשמש

לאחר שהקעקוע שלך נרפא, אתה יכול ללכת לים. עם זאת, חשוב לנקוט באמצעי זהירות כדי להגן על הקעקוע שלך מפני השמש. הקפידו למרוח על האזור קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של 30 לפחות לפני היציאה לשמש. יש למרוח מחדש את קרם ההגנה כל שעתיים ולהימנע משהייה ארוכה מדי בשמש.

השוואה מהירה

זְמַן פעילות
מיד אחרי שמור על אזור נקי ויבש
2 שבועות קעקוע נרפא
לפני חשיפה לשמש יש למרוח קרם הגנה עם SPF 30+

דעה אישית

אני חושב שחשוב לקחת את הזמן לטפל כראוי בקעקוע שלך לאחר קבלתו. זה יכול להיות מפתה למהר את תהליך הריפוי וללכת מיד לים, אבל חשוב לוודא שהקעקוע שלך נרפא לחלוטין לפני שחושפים אותו לפגעי מזג האוויר. הקדשת זמן לטפל כראוי בקעקוע שלך תבטיח שהוא ייראה נהדר במשך שנים רבות. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן