דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

2023-06-17 23:05:00+02:00

מהי מיטת שיזוף?

מיטות שיזוף הן מקורות מלאכותיים של קרינה אולטרה סגולה (UV) המשמשת להפקת שיזוף קוסמטי. מיטות שיזוף משמשות להפקת שיזוף ללא צורך לחשוף את עצמך לקרני UV של השמש. מיטות שיזוף נמצאות בדרך כלל במכוני שיזוף וספא, והן משמשות אנשים שרוצים להשיג מראה שזוף מבלי לבלות בשמש.

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

מומלץ להמתין לפחות שעתיים לאחר השימוש במיטת שיזוף לפני המקלחת. הסיבה לכך היא שקרני ה-UV ממיטת השיזוף יכולות להימשך עד שעתיים לחדור במלואו לעור. מקלחת מוקדם מדי לאחר שיזוף עלולה לשטוף את קרני ה-UV לפני שהייתה להן הזדמנות להשפיע, וכתוצאה מכך לשיזוף פחות יעיל. חשוב גם לציין שמקלחת מוקדם מדי לאחר שיזוף עלולה לגרום גם לגירוי בעור. הסיבה לכך היא שקרני ה-UV עלולות לגרום לעור להיות יבש ורגיש. מקלחת מוקדם מדי לאחר שיזוף עלולה להסיר את השמנים הטבעיים בעור, ולהוביל ליובש וגירוי.

טיפים למקלחת לאחר שיזוף

כאשר מתקלחים לאחר שיזוף, חשוב להשתמש במים פושרים ובסבון עדין ונטול ריח. מים חמים וסבונים קשים יכולים להסיר את השמנים הטבעיים בעור, ולהוביל ליובש וגירוי. כמו כן, חשוב להימנע משפשוף נמרץ מדי של העור, שכן הדבר עלול להוביל גם לגירוי בעור. חשוב גם להעניק לחות לעור לאחר המקלחת. לחות לעור עוזרת לחדש את השמנים הטבעיים שהופשטו על ידי קרני ה-UV והמקלחת. קרם לחות נטול ריח הוא הטוב ביותר, שכן ניחוחות יכולים גם לגרות את העור.

סיכום

מיטות שיזוף הן דרך פופולרית לקבל זוהר מנשק שמש, אך חשוב להמתין לפחות שעתיים לאחר השימוש במיטת שיזוף לפני המקלחת. מקלחת מוקדם מדי לאחר פגישת שיזוף יכולה לשטוף את קרני ה-UV לפני שהייתה להן הזדמנות להשפיע, וכתוצאה מכך שיזוף פחות יעיל. כאשר מתקלחים לאחר שיזוף, חשוב להשתמש במים פושרים ובסבון עדין ונטול ריח. חשוב גם להעניק לחות לעור לאחר המקלחת כדי לחדש את השמנים הטבעיים שהופשטו מקרני ה-UV והמקלחת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטונים ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן