דף הבית » מגזין » כל מה שצריך לדעת על חנוכה ומשפחת דונר

כל מה שצריך לדעת על חנוכה ומשפחת דונר

כל מה שצריך לדעת על חנוכה ומשפחת דונר

מה זה חנוכה?

חנוכה, המכונה גם חג האורות, הוא חג יהודי בן שמונה ימים החוגג את חנוכתו מחדש של בית שני בירושלים. חוגגים אותו על ידי הדלקת חנוכייה בת תשעה קנים, או מנורה, ואכילת מאכלים מסורתיים כמו לטקס וסופגניות. חנוכה הוא זמן למשפחה, לחברים ולחגיגה.

משפחת דונר וחנוכה

משפחת דונר חוגגת את חנוכה מזה דורות. מדי שנה מתכנסת המשפחה להדלקת החנוכייה ולחלוק סיפורי החג. לדונרים יש גם מסורות ייחודיות משלהם שהם העבירו לאורך השנים.

חנוכיית משפחת דונר

חנוכיית משפחת דונר היא ירושה מיוחדת שנמצאת במשפחה מזה דורות. זוהי חנוכיית כסף בת תשעה קנים שמדליקים בכל ליל חנוכה. לדונרים יש גם סט מיוחד של נרות שהם משתמשים בהם להדלקת החנוכייה.

חג החנוכה של משפחת דונר

משפחת דונר עורכת בכל שנה סעודת חנוכה מיוחדת. המשתה כולל מאכלים יהודיים מסורתיים כמו לטקס, סופגניות וקוגל. לדונרים יש גם מתכונים מיוחדים משלהם שהם העבירו לאורך השנים.

מתנות חנוכה משפחת דונר

גם למשפחת דונר יש מסורת של מתן מתנות אחד לשני בחנוכה. המתנות הן בדרך כלל קטנות ומשמעותיות, כמו ספרים, תכשיטים או פריטים תוצרת בית. לדונרים יש גם משחק מיוחד שהם משחקים בכל שנה בשם סביבון.

סיכום

משפחת דונר חוגגת את חנוכה מזה דורות. יש להם מסורות ומתכונים ייחודיים משלהם שהם העבירו לאורך השנים. מהדלקת החנוכייה ועד לסעודת מאכלים יהודיים מסורתיים, משפחת דונר חוגגת את חנוכה בשמחה ובאהבה. למידע נוסף על חנוכה, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן