דף הבית » להעביר את הזמן » כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Asor

כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Asor

כל מה שאתה צריך לדעת על שם המשפחה Asor

מה פירוש שם המשפחה עסור?

שם המשפחה עשור הוא שם עברי שפירושו "מבורך" או "שמח". היא נגזרת מהמילה העברית "עשור", שהיא שילוב של המילים "אשר" (שמח) ו"ישר" (מבורך). השם משמש לרוב כשם משפחה בישראל, אך ניתן להשתמש בו גם כשם פרטי.

היסטוריה של שם המשפחה עשור

שם המשפחה עשור היה בשימוש בישראל עוד מימי קדם. מאמינים שמקורו בתקופת המקרא, כאשר הוא שימש כשם פרטי. מאוחר יותר אומץ השם כשם משפחה על ידי משפחות יהודיות בימי הביניים. שם המשפחה עשור נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, שצאצאים של יהודים שגורשו מספרד במאה ה-15. הוא מצוי גם בקרב יהודים אשכנזים, הצאצאים של יהודים שחיו במרכז ומזרח אירופה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עשור

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Asor. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק אסור, הזמר והיוצר הישראלי יוני אסור, והשחקן והבמאי הישראלי יוסי אסור.

יצחק אסור

יצחק אסור הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר כנסת בשנים 1977 עד 1981. נולד בירושלים ב-1941 וחבר מפלגת העבודה.

יוני אסור

יוני אסור הוא זמר ופזמונאי ישראלי הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "קול העולם כולו". הוא נולד בירושלים בשנת 1981 וחבר בלהקת הפופ הישראלית "פרויקט עידן רייכל".

יוסי אסור

יוסי אסור הוא שחקן ובמאי ישראלי המוכר בעיקר בזכות תפקידו בסדרת הטלוויזיה הישראלית "השמיניה". הוא נולד בירושלים בשנת 1971 וחבר באקדמיה הישראלית לקולנוע.

שאלות נפוצות

מאיזו שפה נגזר שם המשפחה עשור?

שם המשפחה עשור נגזר מהשפה העברית. זהו שילוב של המילים "אשר" (שמח) ו"ישר" (מבורך).

היכן נמצא שם המשפחה אסור בדרך כלל?

שם המשפחה עשור נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים, שצאצאים של יהודים שגורשו מספרד במאה ה-15. הוא מצוי גם בקרב יהודים אשכנזים, הצאצאים של יהודים שחיו במרכז ומזרח אירופה.

האם יש אנשים מפורסמים עם שם המשפחה עשור?

כן, יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה Asor. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק אסור, הזמר והיוצר הישראלי יוני אסור, והשחקן והבמאי הישראלי יוסי אסור.

מה פירוש שם המשפחה עשור?

פירוש שם המשפחה עשור הוא "מבורך" או "שמח" בעברית. היא נגזרת מהמילה העברית "עשור", שהיא שילוב של המילים "אשר" (שמח) ו"ישר" (מבורך).

סיכום

שם המשפחה עשור הוא שם עברי שפירושו "מבורך" או "שמח". היא נגזרת מהמילה העברית "עשור", שהיא שילוב של המילים "אשר" (שמח) ו"ישר" (מבורך). השם נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים ואשכנזים, ויש כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה עשור, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק אסור, הזמר והיוצר הישראלי יוני אסור, והשחקן והבמאי הישראלי יוסי אסור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן