דף הבית » מגזין » כללי כתיבה אקדמיים: שם משפחה לא ידוע

כללי כתיבה אקדמיים: שם משפחה לא ידוע

2023-05-04 14:02:00+02:00

מבוא לכללי כתיבה אקדמיים: שם משפחה לא ידוע

כתיבה אקדמית היא חלק חשוב בהשכלתו של כל תלמיד. זוהי דרך להביע רעיונות ודעות בצורה מובנית ומאורגנת. זוהי גם דרך להפגין ידע והבנה בנושא מסוים. עם זאת, כאשר מדובר בכתיבה אקדמית, ישנם כללים מסוימים שיש להקפיד עליהם. אחד מהכללים הללו הוא השימוש בשמות משפחה בעת ציטוט מקורות. כאשר שם משפחתו של המחבר אינו ידוע, ישנן הנחיות מסוימות שיש לפעול לפיהן על מנת להבטיח שהמאמר מצוטט כהלכה.

ציטוט מקורות עם שמות משפחה לא ידועים

כאשר מצטט מקורות עם שמות משפחה לא ידועים, חשוב לכלול מידע רב ככל האפשר. זה כולל את כותרת העבודה, השנה בה היא יצאה לאור ומספר העמוד. אם שם המחבר אינו ידוע, חשוב לכלול את כותרת היצירה בציטוט. לדוגמה, אם מצטט ספר, יש לכלול את כותרת הספר בציטוט. אם מצטט מאמר, יש לכלול את כותרת המאמר בציטוט. כאשר מצטט מקורות עם שמות משפחה לא ידועים, חשוב לכלול גם את מקור המידע. זה יכול לכלול את האתר, כתב העת או הספר שממנו התקבל המידע. זה חשוב כי זה מאפשר לקורא לאמת את דיוק המידע.

כללי עיצוב עבור שמות משפחה לא ידועים

בעת עיצוב נייר עם שמות משפחה לא ידועים, חשוב לעקוב אחר ההנחיות של מדריך הסגנון בו נעשה שימוש. לדוגמה, אם המאמר נכתב בסגנון APA, יש לפעול לפי כללי העיצוב של APA. זה כולל שימוש בציטוטים בטקסט, שימוש בכותרות ושימוש בדף עיון. בעת עיצוב מאמר עם שמות משפחה לא ידועים, חשוב לכלול גם את כותרת העבודה בציטוט בטקסט. זה חשוב מכיוון שהוא מאפשר לקורא לזהות בקלות את מקור המידע. לדוגמה, אם מצטט ספר, יש לכלול את כותרת הספר בציטוט בטקסט.

סיכום

בכל הנוגע לכתיבה אקדמית, ישנם כללים מסוימים שיש להקפיד עליהם. אחד מהכללים הללו הוא השימוש בשמות משפחה בעת ציטוט מקורות. כאשר שם משפחתו של המחבר אינו ידוע, ישנן הנחיות מסוימות שיש לפעול לפיהן על מנת להבטיח שהמאמר מצוטט כהלכה. זה כולל שימוש בכותרת של העבודה בציטוט, הכללת מקור המידע ושימוש בכללי העיצוב של מדריך הסגנון שבו נעשה שימוש. על ידי ביצוע הנחיות אלה, התלמידים יכולים להבטיח שהעבודות שלהם מצוטטות ומעוצבות כראוי.

הפניות

האגודה האמריקאית לפסיכולוגיה. (2020). מדריך פרסום של האגודה הפסיכולוגית האמריקאית (מהדורה 7). וושינגטון הבירה: מחבר. The Chicago Manual of Style. (2020). The Chicago Manual of Style (מהדורה 17). שיקגו, IL: הוצאת אוניברסיטת שיקגו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן