דף הבית » המלצת הצוות » כיצד לשנות שם משפחה בפייסבוק

כיצד לשנות שם משפחה בפייסבוק

2023-04-05 04:53:00+02:00

מבוא

שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק הוא תהליך פשוט יחסית. בין אם התחתנת לאחרונה, התגרשת או סתם רוצה לשנות את שמך מכל סיבה אחרת, פייסבוק מקל לעשות זאת. במאמר זה, נסביר כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק בכמה שלבים פשוטים.

הוראות שלב אחר שלב

שלב 1: היכנס לחשבון הפייסבוק שלך

הצעד הראשון הוא כניסה לחשבון הפייסבוק שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי הזנת כתובת הדוא"ל והסיסמה שלך בשדות הכניסה בדף הבית של פייסבוק. לאחר שתתחבר, תועבר לדף הפרופיל שלך בפייסבוק.

שלב 2: לחץ על הכרטיסייה "אודות".

ברגע שאתה בדף הפרופיל שלך, תצטרך ללחוץ על הכרטיסייה "אודות". כרטיסייה זו ממוקמת בעמודה השמאלית של דף הפרופיל שלך. לאחר שלחצתם על הכרטיסייה "אודות", תועברו לדף המכיל מידע אודותיכם, כגון פרטי הקשר שלכם, היסטוריית העבודה וההשכלה ועוד.

שלב 3: לחץ על הקטע "שם".

ברגע שאתה בדף "אודות", תצטרך ללחוץ על הקטע "שם". חלק זה ממוקם בסמוך לראש העמוד. לאחר שלחצת על הקטע "שם", תועבר לדף המכיל את שמך הנוכחי.

שלב 4: הזן את שם המשפחה החדש שלך

ברגע שאתה בדף "שם", תצטרך להזין את שם המשפחה החדש שלך בשדה "שם משפחה". לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, תצטרך ללחוץ על כפתור "שמור שינויים". פעולה זו תשמור את שם המשפחה החדש שלך ותעדכן אותו בפרופיל הפייסבוק שלך.

שלב 5: אשר את שם המשפחה החדש שלך

לאחר שלחצת על כפתור "שמור שינויים", תצטרך לאשר את שם המשפחה החדש שלך. כדי לעשות זאת, תצטרך להזין את הסיסמה שלך בשדה "אשר סיסמה". לאחר שהזנת את הסיסמה שלך, תצטרך ללחוץ על כפתור "אשר". זה יאשר את שם המשפחה החדש שלך ויעדכן אותו בפרופיל הפייסבוק שלך.

טיפים יעילים

הנה כמה עצות מועילות שיקלו על תהליך שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק:

  • הקפד לבדוק שוב את האיות שלך בעת הזנת שם המשפחה החדש שלך.
  • אם אתה משנה את שם המשפחה שלך עקב נישואין או גירושין, הקפד לעדכן את שמך גם באתרי מדיה חברתית אחרים.
  • אם אתה משנה את שם המשפחה שלך מכל סיבה אחרת, הקפד לעדכן את שמך במסמכים רשמיים אחרים, כגון רישיון הנהיגה והדרכון שלך.
  • אם אתה משנה את שם משפחתך עקב נישואין או גירושין, הקפד לעדכן את שמך במסמכים רשמיים אחרים, כגון תעודת הנישואין או צו הגירושין שלך.
  • אם אתה משנה את שם המשפחה שלך מכל סיבה אחרת, הקפד לעדכן את שמך במסמכים רשמיים אחרים, כגון תעודת הלידה שלך.

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק הוא תהליך פשוט יחסית. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך, ללחוץ על הכרטיסייה "אודות", ללחוץ על הקטע "שם", להזין את שם המשפחה החדש שלך ולאשר את שם המשפחה החדש שלך. על ידי ביצוע השלבים הבאים, תוכל לשנות בקלות את שם המשפחה שלך בפייסבוק. בנוסף, יש כמה עצות מועילות שיכולות להקל על התהליך. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק, אתה יכול לצפות בסרטון המועיל הזה מ-YouTube: כיצד לשנות את שם המשפחה בפייסבוק .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן