דף הבית » הכי מדובר » כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק

שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק

פייסבוק היא דרך מצוינת לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה, אבל היא גם יכולה להיות דרך מצוינת להשוויץ בשם המשפחה החדש שלך לאחר נישואים או גירושין. אם שינית את שמך באופן חוקי, תוכל גם לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלך כך שישקף את שמך החדש. הנה איך לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק לאחר נישואין או גירושין

אם התחתנת לאחרונה או התגרשת וברצונך לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק, תוכל לעשות זאת בכמה צעדים פשוטים. ראשית, היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ולחץ על הכרטיסייה "הגדרות" בראש העמוד . לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "שם". כאן תוכל להזין את שם המשפחה החדש שלך. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על "שמור שינויים" והשם החדש שלך ישתקף בפרופיל שלך.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק אם שינית אותו באופן חוקי

אם שינית את שמך באופן חוקי, תוכל גם לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלך כך שישקף את שמך החדש. כדי לעשות זאת, תצטרך לספק הוכחה לשינוי השם שלך. ראשית, היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ולחץ על הכרטיסייה "הגדרות" בראש העמוד. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "שם". כאן תוכל להזין את שם המשפחה החדש שלך. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על "שמור שינויים" ותתבקש לספק הוכחה לשינוי השם שלך. תוכל לספק הוכחה לשינוי השם שלך על ידי העלאת עותק של תעודת הזהות שהונפקה על ידי הממשלה, כגון רישיון נהיגה או דרכון. אתה יכול גם לספק עותק של תעודת הנישואין שלך, צו גירושין או צו בית משפט. לאחר שסיפקת הוכחה לשינוי השם שלך, השם החדש שלך ישתקף בפרופיל שלך.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק אם שינית אותו באופן לא רשמי

אם שינית את שמך באופן לא רשמי, כגון על ידי קבלת כינוי או שימוש באיות אחר של שמך, תוכל גם לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלך כך שישקף את שמך החדש. ראשית, היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ולחץ על " הכרטיסייה הגדרות" בראש העמוד. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "שם". כאן תוכל להזין את שם המשפחה החדש שלך. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על "שמור שינויים" והשם החדש שלך ישתקף בפרופיל שלך.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק אם שינית אותו מסיבות פרטיות

אם שינית את שם משפחתך מטעמי פרטיות, כגון כדי להגן על זהותך או כדי למנוע הימצאות על ידי מישהו, תוכל גם לעדכן את פרופיל הפייסבוק שלך כך שישקף את שמך החדש. ראשית, היכנס לחשבון הפייסבוק שלך ולחץ על כרטיסיית "הגדרות" בראש העמוד. לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "שם". כאן תוכל להזין את שם המשפחה החדש שלך. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על "שמור שינויים" והשם החדש שלך ישתקף בפרופיל שלך. זכור שאם שינית את שמך מטעמי פרטיות, ייתכן שתרצה לשקול לשנות את תמונת הפרופיל שלך ומידע אישי אחר גם כן. זה יעזור להבטיח שהזהות שלך תישאר מוגנת. שינוי שם המשפחה שלך בפייסבוק הוא תהליך פשוט שניתן לעשות בכמה שלבים. בין אם שינית את שמך לאחר נישואין או גירושין, שינית את שמך חוקית או שינית את שמך מטעמי פרטיות, תוכל לעדכן בקלות את פרופיל הפייסבוק שלך כך שישקף את שמך החדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן