דף הבית » עשרת הגדולים » כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך

מהו שינוי שם משפחה?

שינוי שם משפחה הוא כאשר מישהו משנה את שם המשפחה שלו משם אחד לאחר. זה יכול להיעשות ממגוון סיבות, כגון נישואין, אימוץ, או פשוט רצון לקבל שם משפחה אחר. כאשר מישהו משנה את שם המשפחה שלו, עליו לעדכן גם את המסמכים שלו, כגון הדרכון שלו, כך שישקפו את השם החדש.

אילו מסמכים אתה צריך כדי לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך?

על מנת לשנות את שם המשפחה בדרכון שלך, תצטרך לספק מסמכים מסוימים. מסמכים אלו ישתנו בהתאם לסיבה לשינוי השם. בדרך כלל, תצטרך לספק הוכחה לזהותך, כגון רישיון נהיגה או תעודת לידה, וכן הוכחה לשינוי השם, כגון תעודת נישואין או צו בית משפט.

נישואים

אם אתה משנה את שם המשפחה שלך עקב נישואין, תצטרך לספק עותק של תעודת הנישואין שלך. מסמך זה חייב להיות עותק מקורי או מאושר.

לְהִתְגַרֵשׁ

אם אתה משנה את שם המשפחה שלך עקב גירושין, תצטרך לספק עותק של גזירת הגירושין שלך. מסמך זה חייב להיות עותק מקורי או מאושר.

כיצד להגיש בקשה לדרכון חדש עם השם החדש שלך

לאחר שאספת את המסמכים הדרושים, תוכל להגיש בקשה לדרכון חדש עם שמך החדש. תהליך הגשת בקשה לדרכון חדש זהה להגשת בקשה לדרכון חדש, למעט מסירת המסמכים המעידים על שינוי השם. בעת הגשת בקשה לדרכון חדש, יהיה עליך למלא טופס בקשה, לספק שתי תמונות פספורט, ולשלם את האגרה החלה. תצטרך גם לספק את המסמכים המוכיחים את שינוי השם. לאחר הגשת בקשתך, משרד הדרכונים יבדוק את הבקשה והמסמכים שלך. אם הכל תקין, יוציאו לך דרכון חדש עם שמך החדש.

סיכום

שינוי שם המשפחה בדרכון הוא תהליך פשוט יחסית. כל שעליכם לעשות הוא לאסוף את המסמכים הדרושים, למלא טופס בקשה, לספק שתי תמונות פספורט ולשלם את האגרה הרלוונטית. לאחר הגשת בקשתך, משרד הדרכונים יבדוק את הבקשה והמסמכים שלך ויוציא לך דרכון חדש עם שמך החדש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן