דף הבית » מומלץ בהקדם » כיצד לשנות את שם המשפחה בדרכון

כיצד לשנות את שם המשפחה בדרכון

2023-04-14 19:57:00+02:00

מהו התהליך של שינוי שם משפחה בדרכון?

שינוי שם המשפחה בדרכון הוא תהליך פשוט יחסית, אבל זה דורש קצת ניירת וזמן. תהליך שינוי שם המשפחה בדרכון תלוי בסיבה לשינוי. אם אתם משנים את שם המשפחה שלכם עקב נישואין, גירושין או אימוץ, התהליך שונה במקצת מאשר אם אתם משנים את שם המשפחה שלכם מכל סיבה אחרת.

מסמכים נדרשים לשינוי שם משפחה בדרכון

המסמכים הנדרשים לשינוי שם המשפחה בדרכון תלויים בסיבה לשינוי. אם אתם משנים את שם המשפחה שלכם עקב נישואין, גירושין או אימוץ, תצטרכו לספק עותק של המסמך הרלוונטי, כגון תעודת נישואין או מסמכי אימוץ. אם אתה משנה את שם המשפחה שלך מכל סיבה אחרת, תצטרך לספק עותק של מסמך ממשלתי, כגון רישיון נהיגה או תעודת לידה, המציג את שם המשפחה החדש שלך.

תהליך של שינוי שם משפחה בדרכון

לאחר שאספת את המסמכים הדרושים, תצטרך למלא טופס בקשה לדרכון. אתה יכול למצוא את הטופס באינטרנט או בסניף הדואר המקומי שלך. לאחר מילוי הטופס, יהיה עליך להגישו, יחד עם המסמכים הנדרשים, למשרד הדרכונים. משרד הדרכונים יבדוק את הבקשה שלך, ואם תאושר, יוציא לך דרכון חדש עם שם המשפחה החדש שלך.

כמה זמן לוקח לשנות את שם המשפחה בדרכון?

משך הזמן שלוקח לשנות את שם המשפחה בדרכון תלוי במשרד הדרכונים ובסוג הבקשה שאתה מגיש. בדרך כלל, לוקח למשרד הדרכונים כארבעה עד שישה שבועות לטפל בבקשתך ולהנפיק לך דרכון חדש. עם זאת, אם אתם ממהרים, תוכלו לבקש שירות מזורז, אשר יקצר את זמן הטיפול לשבועיים-שלושה.

סיכום

שינוי שם המשפחה בדרכון הוא תהליך פשוט יחסית, אבל זה דורש קצת ניירת וזמן. יהיה עליך לספק למשרד הדרכונים את המסמכים הדרושים, כגון תעודת נישואין או רישיון נהיגה, ולמלא טופס בקשה לדרכון. משך הזמן שלוקח לשנות את שם המשפחה בדרכון תלוי במשרד הדרכונים ובסוג הבקשה שאתה מגיש. בדרך כלל, לוקח למשרד הדרכונים כארבעה עד שישה שבועות לטפל בבקשתך ולהנפיק לך דרכון חדש. במידה ואתם צריכים לזרז את התהליך, תוכלו לבקש שירות מזורז אשר יקצר את זמן הטיפול לשבועיים-שלושה. למידע נוסף על איך לשנות את שם המשפחה שלך בדרכון שלך, אתה יכול לצפות בסרטון זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן