דף הבית » מגזין » כיצד לעדכן את שם המשפחה ברישיון

כיצד לעדכן את שם המשפחה ברישיון

כיצד לעדכן את שם המשפחה ברישיון

מה לעשות כשאתה משנה את שם המשפחה שלך

אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את הרישיון שלך כדי לשקף את השינוי. בהתאם למדינה בה אתה גר, ייתכן שיהיה עליך לספק מסמכים מסוימים כדי להוכיח את שינוי השם שלך. מאמר זה יספק סקירה כללית של התהליך לעדכון שם המשפחה שלך ברישיון שלך.

אילו מסמכים אני צריך?

המסמכים שאתה צריך כדי לעדכן את שם המשפחה שלך ברישיון שלך ישתנו בהתאם למדינה בה אתה גר. בדרך כלל, תצטרך לספק עותק של תעודת הנישואין, צו הגירושין או צו בית המשפט המציג את שם המשפחה החדש שלך. ייתכן שתצטרך גם לספק עותק של תעודת הלידה שלך, תעודת ביטוח לאומי או צורה אחרת של זיהוי.

איך אני מעדכן את השם שלי?

לאחר שאספתם את המסמכים הדרושים, תצטרכו לבקר במשרד המחלקה המקומית לרכב מנוע (DMV). ב-DMV, תצטרך למלא בקשה לעדכון שמך. תצטרכו גם לספק את המסמכים שאספתם כדי להוכיח את שינוי השם שלכם.

באילו עמלות מדובר?

ברוב המדינות, יש תשלום על עדכון הרישיון שלך בשם המשפחה החדש שלך. האגרה תשתנה בהתאם למדינה בה אתה גר. ייתכן שתצטרך גם לשלם אגרה כדי לקבל עותק של תעודת הנישואין, צו הגירושין או צו בית משפט.

דעה אישית

עדכון שם המשפחה שלך ברישיון יכול להיות טרחה, אבל חשוב לוודא שהרישיון שלך משקף את שמך הנוכחי. כדאי לשמור עותקים של כל המסמכים הדרושים לכם כדי לעדכן את שמכם, שכן ייתכן שתזדקקו להם בעתיד. אם אתה צריך מידע נוסף על עדכון שם המשפחה שלך ברישיון שלך, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן