דף הבית » טופ 100 » כוכב פורטוגל שם משפחה

כוכב פורטוגל שם משפחה

כוכב פורטוגל שם משפחה

מהו שם המשפחה של כוכב פורטוגל?

כוכב פורטוגל הוא דמות מפורסמת בהיסטוריה של פורטוגל, אבל מה שם המשפחה שלהם? התשובה היא שכוכב פורטוגל ידוע בשם המשפחה פסואה. זהו שמו של המשורר הפורטוגלי המפורסם, פרננדו פסואה, אשר מכונה לעתים קרובות ככוכב פורטוגל.

מקור שם המשפחה פסואה

שם המשפחה פסואה הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "פרסונה", שפירושה "אדם". מאמינים כי השם שימש לראשונה בפורטוגל במאה ה-12. השם שימש במקור להתייחסות לאדם בעל מעמד גבוה, כגון אציל או אביר. עם הזמן, השם הפך נפוץ יותר ושימש להתייחס לכל מי שהיה אדם בעל חשיבות.

משמעות שם המשפחה פסואה

לשם המשפחה פסואה יש כמה משמעויות אפשריות. הפרשנות הנפוצה ביותר היא שהיא נגזרת מהמילה הלטינית "פרסונה", שפירושה "אדם". פרשנות נוספת היא שהיא נגזרת מהמילה הפורטוגזית "פסואה", שפירושה "אדם" או "אדם". זה יכול להתפרש גם במשמעות של "אחד חכם" או "מי שמכבדים אותו".

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פסואה

פרננדו פסואה הוא האדם המפורסם ביותר שיש לו את שם המשפחה פסואה. הוא היה משורר, סופר ופילוסוף פורטוגלי אשר מכונה לעתים קרובות ככוכב פורטוגל. הוא ידוע בשירתו המודרניסטית וביצירותיו הפילוסופיות. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה פסואה כוללים את הכדורגלן הברזילאי ניימאר ג'וניור, הזמרת והכותבת הפורטוגלית מריזה, והשחקן והבמאי הפורטוגלי ז'ואאו פסואה.

סיכום

שם המשפחה פסואה הוא ממקור פורטוגזי והוא נגזר מהמילה הלטינית "פרסונה", שפירושה "אדם". מאמינים כי הוא שימש לראשונה בפורטוגל במאה ה-12 ובמקור שימש להתייחסות לאדם בעל מעמד גבוה. עם הזמן, השם הפך נפוץ יותר ושימש להתייחס לכל מי שהיה אדם בעל חשיבות. האדם המפורסם ביותר שיש לו את שם המשפחה פסואה הוא המשורר, הסופר והפילוסוף הפורטוגלי פרננדו פסואה, שלעתים קרובות מכונה הכוכב של פורטוגל. למידע נוסף על כוכב פורטוגל, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן