דף הבית » טופ 100 » כדורגלנים ישראלים של פעם

כדורגלנים ישראלים של פעם

2023-05-04 01:02:00+02:00

אבי כהן

אבי כהן היה אחד הכדורגלנים הישראלים המפורסמים של פעם. יליד 1954, היה מגן ששיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. הוא נודע בכישורי ההתמודדות וההגנה החזקים שלו, והיה חלק מרכזי בקבוצת מכבי תל אביב שזכתה בליגת העל הישראלית ב-1976. הוא גם ייצג את ישראל במונדיאל 1978, והיה חלק מהנבחרת שהגיעה ל-1978. רבע הגמר. לאחר פרישתו מכדורגל, הפך למנהל ואימן מספר קבוצות בישראל, ביניהן מכבי תל אביב. הוא נפטר בשנת 2010, בן 56.

רוני רוזנטל

רוני רוזנטל הוא עוד כדורגלן ישראלי מפורסם בעבר. יליד 1963, היה חלוץ ששיחק בין היתר במכבי תל אביב, ליברפול, טוטנהאם הוטספר, ווטפורד. הוא היה ידוע במהירות ובזריזות שלו, והיה כובש שערים פורה. הוא כבש את שער הניצחון עבור ליברפול בגמר הגביע האנגלי ב-1992, והיה חלק מקבוצת טוטנהאם הוטספר שזכתה בגביע האנגלי ב-1991. הוא גם ייצג את ישראל במונדיאל 1990, וכבש שני שערים בטורניר. הוא פרש מכדורגל ב-2002, וכיום הוא איש עסקים מצליח.

אייל ברקוביץ'

אייל ברקוביץ' הוא עוד כדורגלן ישראלי מפורסם מהעבר. יליד 1972, היה קשר ששיחק בין היתר במכבי תל אביב, מנצ'סטר סיטי, ווסטהאם יונייטד ופורטסמות'. הוא נודע בפטירתו ובחזון שלו, והיה חלק מרכזי בקבוצת מכבי תל אביב שזכתה בליגת העל הישראלית ב-1995. הוא גם ייצג את ישראל באליפות אירופה 2000, והיה חלק מהקבוצה שהגיעה לרבעון- מִשְׂחָקֵי הָגְמָר. לאחר פרישתו מכדורגל, הפך למנהל ואימן מספר קבוצות בישראל, ביניהן מכבי תל אביב.

יוסי בניון

יוסי בניון הוא עוד כדורגלן ישראלי מפורסם בעבר. יליד 1980, היה קשר ששיחק בין היתר במכבי חיפה, ווסטהאם יונייטד, ליברפול, צ'לסי וארסנל. הוא נודע בכדרור וביצירתיות שלו, והיה חלק מרכזי בקבוצת מכבי חיפה שזכתה בליגת העל הישראלית בשנת 2001. הוא גם ייצג את ישראל במונדיאל 2006, והיה חלק מהנבחרת שהגיעה לרבע הגמר. . לאחר פרישתו מכדורגל, הפך למנהל ואימן מספר קבוצות בישראל, ביניהן מכבי חיפה.

דורון ג'מצ'י

דורון ג'מצ'י הוא עוד כדורגלן ישראלי מפורסם בעבר. יליד 1971, היה קשר ששיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. הוא נודע בפטירתו ובחזונו, והיה חלק מרכזי בקבוצת מכבי תל אביב שזכתה בליגת העל הישראלית בשנת 1995. הוא גם ייצג את ישראל במונדיאל 1994, והיה חלק מהנבחרת שהגיעה לסיבוב השני. . לאחר פרישתו מכדורגל, הפך למנהל ואימן מספר קבוצות בישראל, ביניהן מכבי תל אביב.

אלון חזן

אלון חזן הוא עוד כדורגלן ישראלי מפורסם מהעבר. יליד 1975, היה מגן ששיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל. הוא נודע בכישורי ההתמודדות וההגנה החזקים שלו, והיה חלק מרכזי בקבוצת מכבי תל אביב שזכתה בליגת העל הישראלית ב-1996. הוא גם ייצג את ישראל במונדיאל 1998, והיה חלק מהנבחרת שהגיעה ל-1998. סיבוב שני. לאחר פרישתו מכדורגל, הפך למנהל ואימן מספר קבוצות בישראל, ביניהן מכבי ת"א. רשימת הכדורגלנים הישראלים המפורסמים של פעם ארוכה ומכובדת. שחקנים אלו תרמו תרומה משמעותית למשחק בישראל, והותירו מורשת מתמשכת. מאבי כהן ורוני רוזנטל ועד אייל ברקוביץ' ויוסי בניון, כולם זכו להצלחה גדולה בקריירה שלהם. הם גם ייצגו את ישראל ברמה הגבוהה ביותר, והיוו השראה להרבה שחקנים צעירים. סצנת הכדורגל הישראלית השתנתה מאוד במהלך השנים, אבל המורשת של השחקנים הללו חיה. לכולם הייתה השפעה גדולה על המשחק בישראל, וההישגים שלהם יזכרו עוד שנים רבות. אז, בפעם הבאה שאתם צופים במשחק כדורגל ישראלי, קחו רגע להיזכר בשחקנים הגדולים של העבר.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן