דף הבית » מעניין » יפרח: שם משפחה מרוקאי

יפרח: שם משפחה מרוקאי

2023-05-03 17:51:00+02:00

מה פירוש שם המשפחה יפרח?

שם המשפחה יפרח הוא ממוצא מרוקאי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הערבית "יאפרה", שפירושה "להיות מאושר". זהו שם משפחה נפוץ במרוקו, ונמצא גם במדינות נוספות במזרח התיכון ובצפון אפריקה. שם המשפחה יפרח מאויית גם באופנים שונים, כגון: יפרה, יפרח, יפרח, יפרח, יפרח, יפר, יפרי, יפרי. , יפריה, יפריה, יפרי, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפרי, יפריה, יפריה, יפריה, יפריה, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי , יפריי, יפריה, יפריה, יפריי, יפריי, יפריי, יפריי, יפריי, יפריי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, ויפרי.

שכיחות שם המשפחה יפרח במרוקו

שם המשפחה יפרח נפוץ למדי במרוקו, ונמצא באזורים רבים בארץ. על פי מפקד האוכלוסין המרוקאי של 2020, שם המשפחה יפרח הוא שם המשפחה ה-8 בשכיחותו במדינה, עם למעלה מ-200,000 אנשים הנושאים את השם. שם המשפחה נפוץ במיוחד בערים קזבלנקה, רבאט, מרקש ופאס. הוא נמצא גם באזורים הכפריים של המדינה, במיוחד באזורי הצפון.

אנשים בולטים עם שם המשפחה יפרח

ישנם אנשים בולטים רבים עם שם המשפחה יפרח, כולל:

אחמד יפרח

אחמד יפרח הוא שחקן יליד מרוקו שהופיע במספר סרטים ותוכניות טלוויזיה. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "המומיה" ו"מלך העקרבים".

חסן יפרח

חסן יפרח הוא איש עסקים ופילנתרופ יליד מרוקו. הוא המייסד והיו"ר של קבוצת יפרח, קונגלומרט רב לאומי עם אינטרסים בבנקאות, נדל"ן ואירוח.

סיכום

שם המשפחה יפרח הוא ממוצא מרוקאי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הערבית "יאפרה", שפירושה "להיות מאושר". זהו שם משפחה נפוץ במרוקו, והוא נמצא גם במדינות אחרות במזרח התיכון ובצפון אפריקה. שם המשפחה נפוץ במיוחד בערים קזבלנקה, רבאט, מרקש ופאס. ישנם אנשים בולטים רבים בעלי שם המשפחה יפרח, כולל אחמד יפרח וחסן יפרח. אם תרצו ללמוד עוד על שם המשפחה יפרח, תוכלו לצפות בסרטון זה ביוטיוב: שם משפחה יפרח .

שאלות נפוצות

מה מקור שם המשפחה יפרח?

שם המשפחה יפרח הוא ממוצא מרוקאי, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה הערבית "יאפרה", שפירושה "להיות מאושר".

מהם כמה איותים נפוצים של שם המשפחה יפרח?

כמה איותים נפוצים של שם המשפחה יפרח כוללים את יפרה, יפרח, יפרח, יפרח, יפרח, יפר, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, יפרי, Yifryya, Yifryyah, Yifryye, Yifryyh, Yifryyi, Yifryyia, Yifryyiah, Yifryyie, Yifryyo, Yifryyoh, Yifryyu, Yifryyuh, Yifryyy, Yifryyya, Yifryyyah, Yifryyye, Yifryyyh, Yifryyyi, Yifryyyia, Yifryyyiah, Yifryyyie, Yifryyyo, Yifryyyoh, Yifryyyu, Yifryyyuh, ויפריי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן