דף הבית » מגזין » יעקב: השוואה מהירה

יעקב: השוואה מהירה

יעקב: השוואה מהירה

מהי משמעות השם יעקב?

השם יעקב נגזר מהשם העברי יעקב, שפירושו "תופס עקבים" או "מחליף". זהו שם פופולרי במדינות רבות, כולל ארה"ב, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. יעקב הוא שם תנ"כי, שכן זהו שמו של בנם של יצחק ורבקה בברית הישנה. בתנ"ך, יעקב ידוע בערמומיותו וביכולתו להערים על אחיו, עשיו.

וריאציות של השם יעקב

לשם יעקב יש וריאציות רבות בשפות שונות. באנגלית, ניתן לאיית את זה בתור Jakob, Jakub או Jakov. בספרדית, זה מאוית כג'קוב או ג'קובו. בגרמנית, זה מאוית בשם יעקב או יאקוב. בצרפתית, זה מאוית כז'אק או ג'ייקוב.

הפופולריות של השם יעקב

יעקב הוא שם פופולרי במדינות רבות. בארצות הברית, זה היה השם השני הכי פופולרי עבור בנים בשנת 2019. בבריטניה, זה היה השם הרביעי הכי פופולרי עבור בנים בשנת 2019. בקנדה, זה היה השם השישי הכי פופולרי עבור בנים בשנת 2019.

מקור השם יעקב

השם יעקב נגזר מהשם העברי יעקב, שפירושו "תופס עקבים" או "מחליף". זהו שם מקראי, כפי שהוא שמו של בנם של יצחק ורבקה בברית הישנה.

אנשים מפורסמים בשם יעקב

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי השם יעקב, כולל:

  • ג'ייקוב ריס-מוג, פוליטיקאי בריטי
  • יעקב זומה, נשיא דרום אפריקה לשעבר
  • ג'ייקוב טרמבליי, שחקן קנדי
  • ג'ייקוב דה-גרום, שחקן בייסבול אמריקאי
  • יעקב אלורדי, שחקן אוסטרלי

השוואה מהירה

שֵׁם מַשְׁמָעוּת וריאציות פּוֹפּוּלָרִיוּת מָקוֹר
יעקב חוטף עקבים או סופלנט יעקב, יעקב, יעקב, יעקב, יעקבו, יעקב, יעקב, ז'אק, יעקב פופולרי במדינות רבות שם עברי יעקב

לסיכום, יעקב הוא שם פופולרי במדינות רבות. הוא נגזר מהשם העברי יעקב, שפירושו "תופס עקבים" או "תוחלף". יש לו וריאציות רבות בשפות שונות, כולל יעקב, יעקב, יעקב, יעקב, יעקבו, יעקב, יעקב, ז'אק ויעקוב. זהו שם מקראי, כפי שהוא שמו של בנם של יצחק ורבקה בברית הישנה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי השם ג'ייקוב, ביניהם ג'ייקוב ריס-מוג, ג'ייקוב זומה, ג'ייקוב טרמבליי, ג'ייקוב דה-גרום ויעקב אלורדי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן