דף הבית » מומלץ בהקדם » ייפוי כוח לשינוי שם משפחה קופת חולים מכבי

ייפוי כוח לשינוי שם משפחה קופת חולים מכבי

2023-05-03 12:42:00+02:00

מהו ייפוי כוח?

ייפוי כוח הוא מסמך משפטי המעניק למישהו אחר סמכות לפעול בשמך. זוהי דרך לתת למישהו אחר את הכוח לקבל החלטות ולנקוט פעולות בשמך. במקרה של שינוי שם משפחה בקופת חולים מכבי, נדרש ייפוי כוח על מנת לבצע את השינוי.

כיצד לקבל ייפוי כוח

על מנת לקבל ייפוי כוח יש לפנות תחילה לקופת חולים מכבי. הם יספקו לך את הטפסים וההנחיות הדרושים להשלמת התהליך. לאחר מילוי הטפסים, עליך לחתום עליהם בנוכחות נוטריון. לאחר מכן, הנוטריון יראה את חתימתך וימסור לך עותק של ייפוי הכוח.

שימוש בייפוי הכוח

לאחר קבלת ייפוי הכוח, יש להגישו לקופת חולים מכבי. הם יבדקו את המסמך ויקבעו אם הוא תקף. אם זה תקף, הם יעבדו את השינוי של שם המשפחה שלך.

מה נדרש לשינוי השם?

על מנת לבצע את שינוי השם יש להמציא לקופת חולים מכבי העתק מתעודת הלידה, העתק דרכון והעתק תעודת נישואין (במידת הצורך). כמו כן, עליך לספק עותק של ייפוי הכוח.

מהו התהליך לשינוי שם המשפחה שלך?

לאחר שקופת חולים מכבי תקבל את כל המסמכים הדרושים, הם יבדקו אותם ויקבעו אם שינוי השם תקף. אם זה תקף, הם יעבדו את שינוי השם. תהליך זה יכול להימשך עד מספר שבועות. לאחר עיבוד שינוי השם, תקבל כרטיס ביטוח חדש עם שם המשפחה החדש שלך.

סיכום

שינוי שם המשפחה בקופת חולים מכבי הוא תהליך פשוט יחסית. כל שעליכם לעשות הוא לקבל ייפוי כוח ולהגישו לקופת חולים מכבי בצירוף המסמכים הדרושים. לאחר עיבוד שינוי השם, תקבל כרטיס ביטוח חדש עם שם המשפחה החדש שלך. חשוב לזכור שהתהליך יכול לקחת עד מספר שבועות ולכן חשוב לתכנן בהתאם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן