דף הבית » להעביר את הזמן » טרננקו: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

טרננקו: מבט על ההיסטוריה של שם המשפחה

2023-04-09 01:46:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה טרננקו?

מקורו של שם המשפחה טרננקו באוקראינה, שם הוא נמצא עד היום. השם נגזר מהמילה האוקראינית "טארן", שפירושה "אלון". מאמינים כי הנושא המקורי של השם היה אדם שחי ליד עץ אלון, או שהיה קשור לעץ האלון בדרך כלשהי. שם המשפחה טרננקו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ובריטניה. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כמו גרמניה, צרפת ופולין.

התפשטות שם המשפחה טרננקו

שם המשפחה טרננקו התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים. בארצות הברית, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ניו יורק, פנסילבניה ואוהיו. בקנדה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, שם המשפחה נפוץ ביותר במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס. בבריטניה, שם המשפחה נפוץ ביותר במחוזות יורקשייר ולנקשייר.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טרננקו

ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה טרננקו. אלה כוללים את השחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי, אלכסנדר טרננקו, ואת הסופרת והמשוררת האוקראינית-אמריקאית, אולגה טרננקו.

שם משפחה טרננקו בשפות אחרות

שם המשפחה טרננקו נמצא גם בשפות אחרות. בגרמנית, שם המשפחה מאוית "טרננקוב". בצרפתית, שם המשפחה מאוית "Tarnenque". בפולנית, שם המשפחה מאוית "טרננקוב".

תפוצת שמות המשפחה של טרננקו

הטבלה הבאה מציגה את התפלגות שם המשפחה טרננקו ברחבי העולם.

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה
אוקראינה 3,000
ארצות הברית 1,500
קנדה 500
אוֹסטְרַלִיָה 200
הממלכה המאוחדת 100
גֶרמָנִיָה 50
צָרְפַת 25
פּוֹלִין 10

סיכום

שם המשפחה טרננקו הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. הוא התפשט ברחבי העולם במשך מאות שנים, ונמצא כיום במדינות רבות. הוא נמצא גם בשפות רבות ושונות, עם איותים שונים. שם המשפחה טרננקו עדיין נמצא באוקראינה, שם מקורו, והוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, בריטניה, גרמניה, צרפת ופולין. ישנם מספר אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה טרננקו, ביניהם השחקן והבמאי האוקראיני-אמריקאי, אלכסנדר טרננקו, והסופרת והמשוררת האוקראינית-אמריקאית, אולגה טרננקו. שם המשפחה טרננקו הוא שם משפחה מעניין, עם היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו תזכורת להיסטוריה של העם האוקראיני, ולהתפשטות התרבות האוקראינית ברחבי העולם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן