דף הבית » מומלץ בהקדם » טרננקו: מבט מהיר על שם המשפחה

טרננקו: מבט מהיר על שם המשפחה

טרננקו: מבט מהיר על שם המשפחה

טרננקו: מבט מהיר על שם המשפחה

טרננקו הוא שם משפחה ממוצא רוסי, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו באוקראינה, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה "טארן", שפירושה "להסתתר". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהצליחו להסתתר מאויביהם או לאלה שהצליחו להסתיר את זהותם האמיתית. מאמינים שהשם היה בשימוש מאז תחילת המאה ה-18, והוא עדיין בשימוש היום. זהו שם פופולרי ברוסיה, אוקראינה וחלקים אחרים של מזרח אירופה. הוא משמש גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם.

משמעות השם

משערים כי משמעות השם טרננקו נגזרת מהמילה "טארן", שפירושה "להסתתר". זה יכול להתייחס למישהו שהיה מסוגל להסתתר מאויביו או למישהו שהיה מסוגל להסתיר את זהותו האמיתית. זה יכול להתייחס גם למישהו שהיה מסוגל לשמור סודות או למישהו שהצליח לשמור את רגשותיו האמיתיים מוסתרים.

אנשים מפורסמים עם השם

יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה טרננקו. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר טרננקו, שמוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק" ו"צייד הצבאים". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה הוא הזמר והפזמונאי האמריקאי יליד אוקראינה אולג טרננקו, הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "The Night".

השוואה מהירה

שֵׁם מָקוֹר מַשְׁמָעוּת אנשים מפורסמים
טרננקו רוסיה/אוקראינה להסתיר ולדימיר טרננקו, אולג טרננקו

טרננקו הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. מאמינים שמקורו באוקראינה, ומאמינים שהוא נגזר מהמילה "טארן", שפירושה "להסתתר". נהוג לחשוב שהשם ניתן למי שהצליחו להסתתר מאויביהם או לאלה שהצליחו להסתיר את זהותם האמיתית. מאמינים שהשם היה בשימוש מאז תחילת המאה ה-18, והוא עדיין בשימוש היום. זהו שם פופולרי ברוסיה, אוקראינה וחלקים אחרים של מזרח אירופה. הוא משמש גם בארצות הברית, קנדה, ומדינות אחרות ברחבי העולם. משמעות השם Tarnenko הוא האמין להיות נגזרת המילה "tarn", שפירושה "להסתיר". זה יכול להתייחס למישהו שהיה מסוגל להסתתר מאויביו או למישהו שהיה מסוגל להסתיר את זהותו האמיתית. זה יכול להתייחס גם למישהו שהיה מסוגל לשמור סודות או למישהו שהיה מסוגל לשמור על רגשותיו האמיתיים מוסתרים.יש כמה אנשים מפורסמים שיש להם את שם המשפחה טרננקו. אחד המפורסמים שבהם הוא השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר טרננקו, שמוכר בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "הסנדק" ו"צייד הצבאים". אדם מפורסם נוסף עם שם המשפחה הוא הזמר והפזמונאי האמריקאי יליד אוקראינה אולג טרננקו, הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "הלילה". השם טרננקו הוא שם משפחה ייחודי ומעניין, בעל היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו שם פופולרי ברוסיה, אוקראינה וחלקים אחרים של מזרח אירופה. הוא משמש גם בארצות הברית, קנדה ומדינות אחרות ברחבי העולם. משערים שמשמעות השם נגזרת מהמילה "טארן", שפירושה "להסתיר". מאמינים שהוא ניתן לאלה שהצליחו להסתתר מאויביהם או לאלה שהצליחו להסתיר את זהותם האמיתית. ישנם כמה אנשים מפורסמים בעלי שם המשפחה טרננקו, ביניהם השחקן והבמאי הרוסי ולדימיר טרננקו והזמר והכותב האמריקאי יליד אוקראינה אולג טרננקו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן