דף הבית » הכי מדובר » טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

2023-06-23 12:42:00+02:00

מה זה עוף במרינדה?

עוף במרינדה הוא עוף שהושרה בתערובת של תבלינים, עשבי תיבול ומרכיבים נוספים. תערובת זו מורכבת בדרך כלל משמן, חומץ ותבלינים אחרים. המרינדה עוזרת לרכך את העוף ולהחדיר בו טעם. עוף במרינדה הוא בחירה פופולרית לצלייה, אפייה ושיטות בישול אחרות.

איך להשרות עוף

השריית עוף היא תהליך פשוט. ראשית, שלבו את מרכיבי המרינדה בקערה או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת. מניחים את העוף במרינדה והופכים לציפוי. מכסים את הקערה או סוגרים את השקית ומניחים במקרר ל-30 דקות לפחות, או עד 8 שעות. ככל שהעוף יכביד יותר זמן, כך הוא יהיה יותר טעים.

כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

עוף במרינדה יכול להישמר במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש לבשל או לזרוק את העוף. חשוב לשמור את העוף בכלי אטום או בשקית הניתנת לסגירה חוזרת כדי למנוע חיידקים לצמוח.

טיפים לאחסון עוף במרינדה

תווית את העוף

במרינדת עוף חשוב לסמן את המיכל או השקית עם התאריך. זה יעזור לך לעקוב אחרי כמה זמן העוף כבר מושך ומתי יש לבשל אותו או לזרוק אותו.

שמור את העוף קר

חשוב לשמור את העוף קר בזמן שהוא במרינדה. יש להגדיר את המקרר ל-40°F או מתחת. זה יעזור למנוע מחיידקים לצמוח על העוף.

לזרוק את המרינדה

לאחר בישול העוף, חשוב לזרוק את המרינדה. המרינדה יכולה להכיל חיידקים מהעוף הנא ואין לעשות בה שימוש חוזר.

מבשלים את העוף ביסודיות

כשמבשלים עוף במרינדה, חשוב לבשל אותו היטב. הטמפרטורה הפנימית של העוף צריכה להגיע ל-165 מעלות צלזיוס. זה יעזור להבטיח שכל חיידק על העוף נהרג. עוף במרינדה הוא דרך טעימה וטעימה להכין עוף. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהעוף הכבוש שלך בטוח לאכילה. למידע נוסף על בטיחות מזון, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן