דף הבית » המלצת הצוות » טיטו מקור שם משפחה – מדריך מקיף

טיטו מקור שם משפחה – מדריך מקיף

2023-04-30 06:47:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה טיטו?

שם המשפחה טיטו הוא ממוצא איטלקי, ומאמינים שמקורו באזור טוסקנה. זהו שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. השם הפרטי נגזר מהמילה הלטינית titulus, שפירושה "תואר" או "כבוד". שם המשפחה טיטו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איטליה, ספרד, פורטוגל, צרפת, גרמניה, ארצות הברית וקנדה. הוא נמצא גם במדינות אמריקה הלטינית, כמו מקסיקו, ברזיל וארגנטינה.

וריאציות שם משפחה של טיטו

לשם המשפחה טיטו יש וריאציות רבות, כולל טיטו, טיטי, טיטון, טיטון, טיטוצי, טיטוצ'י, טיטונלי וטיטונלו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה טיטו

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה טיטו, ביניהם המנהיג היוגוסלבי לשעבר ג'וסיפ ברוז טיטו, השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דה סיקה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן והבמאי האיטלקי סרג'יו לאונה, השחקן והבמאי האיטלקי פדריקו. פליני, השחקן והבמאי האיטלקי לוצ'ינו ויסקונטי, והשחקן והבמאי האיטלקי פייר פאולו פאזוליני.

שם משפחה טיטו בארצות הברית

שם המשפחה טיטו נמצא בארצות הברית, בעיקר במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי וקליפורניה. לפי מפקד האוכלוסין של ארצות הברית 2010, בארצות הברית חיו 1,841 אנשים עם שם המשפחה טיטו.

שם משפחה טיטו באיטליה

שם המשפחה טיטו נמצא באיטליה, בעיקר באזורי טוסקנה, לומברדיה ו-ונטו. לפי המכון הלאומי לסטטיסטיקה של איטליה, 8,937 אנשים עם שם המשפחה טיטו חיו באיטליה בשנת 2018.

שם משפחה טיטו בקנדה

שם המשפחה טיטו נמצא בקנדה, בעיקר במחוזות אונטריו וקוויבק. לפי מפקד האוכלוסין הקנדי של 2016, בקנדה חיו 1,741 אנשים עם שם המשפחה טיטו.

שם משפחה טיטו במדינות אחרות

שם המשפחה טיטו נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם, כולל ספרד, פורטוגל, צרפת, גרמניה, מקסיקו, ברזיל וארגנטינה.

סיכום

שם המשפחה טיטו הוא ממוצא איטלקי, ומאמינים שמקורו באזור טוסקנה. זהו שם משפחה פטרונימי, הנגזר מהשם הפרטי של אביו של הנושא המקורי. שם המשפחה טיטו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איטליה, ספרד, פורטוגל, צרפת, גרמניה, ארצות הברית וקנדה. יש לו וריאציות רבות, כולל טיטו, טיטי, טיטון, טיטוני, טיטוצי, טיטוצ'י, טיטונלי וטיטונלו. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה טיטו, ביניהם המנהיג היוגוסלבי לשעבר ג'וסיפ ברוז טיטו, השחקן והבמאי האיטלקי ויטוריו דה סיקה, השחקן והבמאי האיטלקי רוברטו בניני, השחקן והבמאי האיטלקי סרג'יו לאונה, השחקן והבמאי האיטלקי פדריקו. פליני, השחקן והבמאי האיטלקי לוצ'ינו ויסקונטי, והשחקן והבמאי האיטלקי פייר פאולו פאזוליני. שם המשפחה טיטו נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל איטליה, ספרד, פורטוגל, צרפת, גרמניה, ארצות הברית, קנדה, מקסיקו , ברזיל וארגנטינה. הוא נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. כדי ללמוד עוד על שם המשפחה טיטו, אתה יכול:

  • בקר ביוטיוב כדי לצפות בסרטונים על שם המשפחה טיטו.
  • בקר ב- Ancestry.com כדי לחפש את שם המשפחה טיטו ברשומות גנאלוגיות.
  • בקר בבית השמות כדי לראות את סמל משפחת טיטו.
  • בקר ב-FamilySearch.org כדי לחפש את שם המשפחה טיטו ברשומות היסטוריות.

שם המשפחה טיטו הוא שם מעניין וייחודי עם היסטוריה עשירה. עם קצת מחקר, אתה יכול ללמוד עוד על המקור וההיסטוריה של שם המשפחה טיטו ועל מקומה של משפחתך בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן