דף הבית » מומלץ בהקדם » חפש לפי שם פרטי ושם משפחה – מה שאתה צריך לדעת

חפש לפי שם פרטי ושם משפחה – מה שאתה צריך לדעת

חפש לפי שם פרטי ושם משפחה – מה שאתה צריך לדעת

מה זה חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה?

חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה היא שיטה לחיפוש מישהו לפי שמו המלא. ניתן להשתמש בסוג זה של חיפוש כדי למצוא אנשים במגוון הקשרים, כגון קשרים עסקיים, בני משפחה, או אפילו לאיתור חבר שאבד מזמן.

כיצד לחפש לפי שם פרטי ושם משפחה

חיפוש אחר מישהו לפי השם הפרטי והמשפחה שלו הוא קל יחסית. הצעד הראשון הוא להחליט באיזה מנוע חיפוש אתה רוצה להשתמש. מנועי חיפוש פופולריים כמו גוגל, בינג ו-Yahoo מציעים כולם יכולות חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה. לאחר שבחרתם במנוע חיפוש, תוכלו להזין את שמו המלא של האדם בשורת החיפוש. אם אתה יודע את השם האמצעי של האדם, אתה יכול לכלול את זה גם בחיפוש. אם אינך בטוח באיות המדויק של השם, אתה יכול להשתמש בחיפוש תווים כלליים על ידי הוספת כוכבית (*) אחרי השם. זה יחפש כל וריאציה של השם שהזנת.

טיפים לחיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה

בעת חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה, יש כמה טיפים וטריקים שיכולים לעזור לך להפיק את המרב מהחיפוש שלך.

1. השתמש במרכאות

שימוש במרכאות סביב שמו של האדם יכול לעזור לצמצם את תוצאות החיפוש. זה מועיל במיוחד אם לאדם יש שם משותף.

2. כלול פרטים אחרים

הכללת פרטים אחרים כגון עירו, המדינה או מדינת המגורים של האדם יכולה לעזור לצמצם את תוצאות החיפוש. זה מועיל במיוחד אם לאדם יש שם משותף.

3. השתמש באפשרויות חיפוש מתקדמות

רוב מנועי החיפוש מציעים אפשרויות חיפוש מתקדמות שיכולות לעזור לך לצמצם את תוצאות החיפוש. לדוגמה, אתה יכול לחפש אדם לפי שמו וגילו, או לפי שמו ומיקומו.

4. השתמש במדיה חברתית

אתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין יכולים להיות משאבים מצוינים לחיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה. אנשים רבים מציינים את שמם המלא בפרופיל שלהם, מה שמקל על מציאתם.

סיכום

חיפוש לפי שם פרטי ושם משפחה יכול להיות דרך מצוינת למצוא מישהו. באמצעות הטיפים והטריקים המפורטים לעיל, תוכלו להפוך את התהליך לקל ויעיל יותר. למידע נוסף, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן