דף הבית » הכי מדובר » חיים מקור שם משפחה: השוואה מהירה

חיים מקור שם משפחה: השוואה מהירה

חיים מקור שם משפחה: השוואה מהירה

חיים מקור שם משפחה

שם המשפחה חיים הוא שם משפחה יהודי, שמקורו בשם העברי חיים, שפירושו "חיים". שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. האיות של שם המשפחה משתנה ממדינה למדינה, כאשר האיות הנפוצים ביותר הם חיים, חיים וחיים. מקורו של שם המשפחה חיים הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב בקרב יהודים ספרדים. יהודים ספרדים הם אלה שגורשו מספרד ב-1492 והתיישבו במזרח התיכון, בצפון אפריקה ובים התיכון. שם המשפחה חיים נמצא גם בקרב יהודים אשכנזים, שהם יהודים ממוצא מרכז ומזרח אירופי. שם המשפחה חיים נמצא גם בקרב אוכלוסיות לא יהודיות, במיוחד במזרח התיכון. במקרים מסוימים, שם המשפחה נגזר מהשם הערבי הייאם, שפירושו "חיים". במקרים אחרים, שם המשפחה נגזר מהשם הטורקי חיים, שפירושו "אריה".

וריאציות של שם המשפחה חיים

לשם המשפחה חיים וריאציות רבות, כולל חיים, חיים, חיימוב, חיימוף, חיימוביץ וחיימסון. האיות של שם המשפחה עשוי להשתנות גם בהתאם לארץ המוצא. לדוגמה, בארצות הברית, שם המשפחה מאוית לעתים קרובות חיים, ואילו בישראל, הוא מאוית לעתים קרובות חיים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חיים

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חיים, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, נשיא ישראל שמעון פרס וראש ממשלת ישראל יצחק רבין. אנשים מפורסמים נוספים בעלי שם המשפחה חיים כוללים את הזמר והיוצר הישראלי דיוויד ברוזה, השחקנית הישראלית גל גדות והשחקן הישראלי עודד פהר.

השוואה מהירה

שֵׁם מִשׁפָּחָה ארץ מוצא וריאציות
חיים המזרח התיכון חיים, חיים, חיימוב, חיימוף, חיימוביץ, חיימזון
הים עֲרָבִית אף אחד
חיים טורקי אף אחד

לסיכום, שם המשפחה חיים הוא שם משפחה יהודי, שמקורו בשם העברי חיים, שפירושו "חיים". שם המשפחה נמצא במדינות רבות, כולל ארצות הברית, ישראל ובריטניה. האיות של שם המשפחה משתנה ממדינה למדינה, כאשר האיות הנפוצים ביותר הם חיים, חיים וחיים. שם המשפחה נמצא גם בקרב אוכלוסיות לא יהודיות, במיוחד במזרח התיכון. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה חיים, ביניהם ראש ממשלת ישראל אהוד ברק, נשיא ישראל שמעון פרס וראש ממשלת ישראל יצחק רבין.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן