דף הבית » אנציקלופדיה » חברת הכנסת רינה משך: מבט על הקריירה שלה

חברת הכנסת רינה משך: מבט על הקריירה שלה

חברת הכנסת רינה משך: מבט על הקריירה שלה

מי זאת רינה משך?

רינה משך היא חברת כנסת, או ח"כ, בכנסת ישראל. היא חברה משנת 2009, אז נבחרה לראשונה לכנסת. היא חברת הליכוד וכיום היא סגנית שר הבריאות. רינה משך נולדה בירושלים בשנת 1965. למדה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם סיימה תואר במדעי המדינה. לאחר סיום לימודיה עבדה כיועצת פוליטית במפלגת הליכוד. לאחר מכן המשיכה לכהן כחברת מועצת העיר ירושלים בשנים 2003-2009.

הקריירה הפוליטית של רינה משך

רינה משך היא חברת כנסת פעילה משנת 2009. כיהנה במספר ועדות, ביניהן הוועדה למעמד האישה, ועדת החינוך, התרבות והספורט וועדת החוץ והביטחון. בשנת 2013, היא מונתה לסגנית שר הבריאות. בתפקיד זה היא הייתה אחראית לפיקוח על יישום מדיניות הבריאות של הממשלה. כמו כן, היא הייתה פעילה בקידום יוזמות בריאות הציבור, כגון הקמת תכנית ביטוח בריאות לאומית. בנוסף לעבודתה בכנסת, רינה משך הייתה פעילה בוטה למען זכויות נשים. היא הייתה תומכת קולנית של תנועת נשות הכותל, המבקשת להבטיח שלנשים תהיה זכות להתפלל בכותל. היא גם הייתה מבקרת קולנית של מדיניות ממשלת ישראל כלפי פלסטינים.

ההשפעה של רינה משך על הפוליטיקה הישראלית

לרינה משך הייתה השפעה משמעותית על הפוליטיקה הישראלית. היא הייתה תומכת קולנית למען זכויות נשים ופלסטינים, והייתה תומכת חזקה בתהליך השלום. עבודתה בכנסת הובילה לקידום חקיקה ששיפרה את חייהם של ישראלים ופלסטינים כאחד. בנוסף, רינה משך הייתה אוהדת חזקה למען חופש הדת בישראל. היא הייתה מבקרת קולנית של מדיניות הממשלה כלפי יהודים לא-אורתודוקסים, והייתה תומכת נלהבת של התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בישראל.

מורשת רינה משך

רינה משך היא קול חזק בפוליטיקה הישראלית כבר למעלה מעשור. עבודתה בכנסת הובילה לקידום חקיקה ששיפרה את חייהם של ישראלים ופלסטינים כאחד. היא גם הייתה תומכת נמרצת למען חופש הדת בישראל, והייתה מבקרת קולנית של מדיניות הממשלה כלפי יהודים לא-אורתודוקסים. מורשתה תיזכר לדורות הבאים.

סיכום

רינה משך היא חברת כנסת, או ח"כ, בכנסת ישראל. היא חברה משנת 2009, ומאז היא חברת כנסת פעילה. היא כיהנה בכמה ועדות, ביניהן הוועדה למעמד האישה, הוועדה לחינוך, תרבות וספורט וועדת החוץ והביטחון. בנוסף, שימשה אוהדת קולנית למען זכויות נשים וחופש דת בישראל. עבודתה בכנסת הובילה לקידום חקיקה ששיפרה את חייהם של ישראלים ופלסטינים כאחד. מורשתה תיזכר לדורות הבאים. למידע נוסף על רינה משך ביוטיוב

  • רינה משך היא חברת כנסת, או ח"כ, בכנסת ישראל.
  • היא חברה משנת 2009, ומאז היא חברת כנסת פעילה.
  • היא כיהנה בכמה ועדות, ביניהן הוועדה למעמד האישה, הוועדה לחינוך, תרבות וספורט וועדת החוץ והביטחון.
  • בנוסף, שימשה אוהדת קולנית למען זכויות נשים וחופש דת בישראל.
  • עבודתה בכנסת הובילה לקידום חקיקה ששיפרה את חייהם של ישראלים ופלסטינים כאחד.
  • מורשתה תיזכר לדורות הבאים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן