דף הבית » TOP10 » זכאות לאזרחות אמריקאית: דרישות שם משפחה

זכאות לאזרחות אמריקאית: דרישות שם משפחה

זכאות לאזרחות אמריקאית: דרישות שם משפחה

זכאות לאזרחות אמריקאית: דרישות שם משפחה

תהליך הפיכתו לאזרח ארה"ב הוא תהליך ארוך ומורכב. זה כרוך במגוון שלבים, כולל הגשת בקשה, ראיון ומבחן. אחת הדרישות לאזרחות אמריקאית היא בעל שם משפחה המוכר על ידי ממשלת ארה"ב. על מנת להיות זכאי לאזרחות אמריקאית, שם המשפחה שלך חייב להיות מוכר על ידי ממשלת ארה"ב. משמעות הדבר היא ששם המשפחה שלך חייב להיות רשום ברשימת שמות המשפחה המוכרים של הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין. הרשימה מתעדכנת כל 10 שנים, כך שאם שם המשפחה שלך אינו רשום, ייתכן שתצטרך להמתין עד לביצוע המפקד הבא כדי להיות זכאי לאזרחות אמריקאית.

מה אם שם המשפחה שלי לא רשום?

אם שם המשפחה שלך אינו רשום ברשימת שמות המשפחה המוכרים של לשכת המפקד האמריקאית, ייתכן שאתה עדיין זכאי לאזרחות אמריקאית. ייתכן שתוכל להוכיח כי שם המשפחה שלך הוא גרסה של שם שרשום במפקד האוכלוסין. לדוגמה, אם שם המשפחה שלך הוא סמית, אבל הוא מאוית סמית, ייתכן שתוכל להוכיח שזה גרסה של השם סמית. ייתכן שתוכל גם להוכיח כי שם המשפחה שלך הוא נגזרת של שם שרשום במפקד. לדוגמה, אם שם המשפחה שלך הוא ג'ונסון, אבל הוא מאוית ג'ונסטון, ייתכן שתוכל להוכיח שהוא נגזרת של השם ג'ונסון.

אילו דרישות זכאות נוספות קיימות?

בנוסף לשם משפחה המוכר על ידי ממשלת ארה"ב, ישנן מספר דרישות זכאות נוספות לאזרחות אמריקאית. אלו כוללים:

  • להיות בן 18 לפחות
  • בעל גרין קארד בתוקף
  • בעל אופי מוסרי טוב
  • יכולת לקרוא, לכתוב ולדבר אנגלית בסיסית
  • בעל הבנה בסיסית של ההיסטוריה והממשל של ארה"ב
  • להיות מוכן להישבע שבועת אמונים לארה"ב

שאלות ותשובות

ש: מה אם שם המשפחה שלי לא רשום ברשימת שמות המשפחה המוכרים של לשכת המפקד האמריקאית?

ת: אם שם המשפחה שלך אינו רשום ברשימת שמות המשפחה המוכרים של לשכת המפקד האמריקאית, ייתכן שאתה עדיין זכאי לאזרחות אמריקאית. ייתכן שתוכל להוכיח כי שם המשפחה שלך הוא גרסה או נגזרת של שם שרשום במפקד האוכלוסין.

ש: אילו דרישות זכאות נוספות קיימות לאזרחות אמריקאית?

ת: בנוסף לשם משפחה המוכר על ידי ממשלת ארה"ב, ישנן מספר דרישות זכאות נוספות לאזרחות אמריקאית. אלה כוללים גיל 18 לפחות, בעל גרין קארד תקף, בעל אופי מוסרי טוב, יכולת לקרוא, לכתוב ולדבר אנגלית בסיסית, בעל הבנה בסיסית של ההיסטוריה והממשל של ארה"ב, ונכונות לקחת שבועת אמונים לארה"ב.

סיכום

על מנת להיות זכאי לאזרחות אמריקאית, שם המשפחה שלך חייב להיות מוכר על ידי ממשלת ארה"ב. משמעות הדבר היא ששם המשפחה שלך חייב להיות רשום ברשימת שמות המשפחה המוכרים של הלשכה האמריקאית למפקד האוכלוסין. אם שם המשפחה שלך לא רשום, ייתכן שאתה עדיין זכאי לאזרחות אמריקאית אם תוכל להוכיח שזהו גרסה או נגזרת של שם שרשום במפקד האוכלוסין. בנוסף לבעל שם משפחה המוכר על ידי ממשלת ארה"ב, קיימות מספר דרישות זכאות נוספות לאזרחות אמריקאית, לרבות גיל 18 לפחות, בעל גרין קארד תקף, בעל אופי מוסרי טוב, יכולת קריאה , כתוב ודובר אנגלית בסיסית, בעל הבנה בסיסית של ההיסטוריה והממשל של ארה"ב, ומוכן להישבע אמונים לארה"ב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן