דף הבית » TOP10 » זוילי: מבט מקיף על שם המשפחה

זוילי: מבט מקיף על שם המשפחה

2023-04-29 00:09:00+02:00

מהו שם המשפחה זוילי?

שם המשפחה זוילי הוא שם משפחה שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נגזר מהמילה העברית "זיין", שפירושה "זית". השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

מקור שם המשפחה זוילי

מקורו של שם המשפחה זוילי הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נגזר מהמילה העברית "זיין", שפירושה "זית". מאמינים שהשם ניתן למשפחות שהיו חקלאי זיתים או סוחרים. השם נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות כמו ניו יורק, קליפורניה ופלורידה. בקנדה, השם נמצא לרוב באונטריו ובקוויבק. בבריטניה, השם נמצא לרוב בלונדון, מנצ'סטר וברמינגהם.

שכיחות שם המשפחה זוילי

שם המשפחה זוילי אינו נפוץ במיוחד, אך הוא עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. לפי World Names Profiler, שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, ואחריו לבנון, סוריה, ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

טבלת המדינות עם השכיחות הגבוהה ביותר של שם המשפחה זוילי

מדינה שְׁכִיחוּת
ישראל הכי נפוץ
לבנון מְשׁוּתָף
סוּריָה מְשׁוּתָף
ארצות הברית נָדִיר
קנדה נָדִיר
הממלכה המאוחדת נָדִיר

שאלות נפוצות

מה מקור שם המשפחה זוילי?

מקורו של שם המשפחה זוילי הוא במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נגזר מהמילה העברית "זיין", שפירושה "זית". מאמינים שהשם ניתן למשפחות שהיו חקלאי זיתים או סוחרים.

היכן נמצא שם המשפחה זוילי בדרך כלל?

שם המשפחה זוילי נמצא לרוב בישראל, ואחריו לבנון, סוריה, ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

האם שם המשפחה זוילי נפוץ?

שם המשפחה זוילי אינו נפוץ במיוחד, אך הוא עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם.

סיכום

שם המשפחה זוילי הוא שם משפחה שקיים כבר מאות שנים. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, והוא נמצא לרוב במדינות כמו ישראל, לבנון וסוריה. השם נגזר מהמילה העברית "זיין", שפירושה "זית". השם נמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו ארצות הברית, קנדה ובריטניה. שם המשפחה זוילי אינו נפוץ במיוחד, אך הוא עדיין נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. לפי World Names Profiler, שם המשפחה נמצא לרוב בישראל, ואחריו לבנון, סוריה, ארצות הברית, קנדה ובריטניה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן