דף הבית » מעניין » ולר שם משפחה: מבט מקיף על ההיסטוריה והמשמעות שלו

ולר שם משפחה: מבט מקיף על ההיסטוריה והמשמעות שלו

2023-04-28 13:40:00+02:00

מהו שם המשפחה של וולר?

שם המשפחה Weller הוא שם נפוץ בבריטניה ובחלקים אחרים של אירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "weler", שפירושה "מי שגר ליד מעיין או נחל". משערים שמשפחת וולר מקורה במחוז נורפולק באנגליה.

היסטוריה של שם המשפחה וולר

משפחת וולר יכולה להתחקות אחר שורשיה למאה ה-11 באנגליה. השימוש המתועד הראשון בשם היה בשנת 1185 כאשר ויליאם ולר היה רשום ב-Pipe Rolls of Norfolk. משפחת וולר הייתה מבוססת היטב במחוז נורפולק עד המאה ה-13 והשם נמצא גם בחלקים אחרים של אנגליה. משפחת וולר נמצאה גם בסקוטלנד במאה ה-16. השם נרשם לראשונה בשנת 1590 כאשר ג'ון ולר היה רשום בפנקס המועצה הפרטית של סקוטלנד. משפחת וולר נמצאה גם באירלנד במאה ה-17. השם נרשם לראשונה בשנת 1659 כאשר ויליאם ולר היה רשום ב-Heart Money Rolls של מחוז קורק.

שם משפחה וולר בארצות הברית

משפחת ולר הגיעה לראשונה לארצות הברית בתחילת המאה ה-17. השימוש המתועד הראשון בשם היה בשנת 1717 כאשר ג'ון ולר היה רשום ברשומות של הכנסייה הראשונה של בוסטון. משפחת וולר התבססה היטב בארצות הברית עד המאה ה-19 והשם נמצא בכל חלקי המדינה.

וולר שם משפחה היום

כיום, שם המשפחה וולר עדיין נפוץ בארצות הברית, בבריטניה ובחלקים אחרים של אירופה. הוא נמצא גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נפוץ ביותר בארצות הברית, שם הוא מדורג כשם המשפחה ה-518 בשכיחותו.

משמעות שם המשפחה וולר

שם המשפחה של וולר נגזר מהמילה האנגלית הישנה "weler", שפירושה "מי שגר ליד מעיין או נחל". השם ניתן כנראה למישהו שגר ליד מעיין או נחל.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה וולר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה וולר במהלך השנים. כמה מהבולטים ביותר כוללים:• פול ולר – זמר וכותב שירים אנגלי ומנהיג הלהקה The Jam• Sam Weller – סופר ועיתונאי אנגלי• וויליאם ולר – פוליטיקאי וחבר פרלמנט אנגלי• ג'ון ולר – פוליטיקאי אמריקאי וחבר ב- בית הנבחרים של ארצות הברית• ג'ורג' ולר – עיתונאי אמריקאי וזוכה פרס פוליצר• רוברט ולר – שחקן אמריקאי

סיכום

שם המשפחה Weller הוא שם נפוץ בבריטניה ובחלקים אחרים של אירופה. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "weler", שפירושה "מי שגר ליד מעיין או נחל". היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ולר במהלך השנים, כולל פול ולר, סם ולר, וויליאם ולר, ג'ון ולר, ג'ורג' ולר ורוברט ולר. למידע נוסף על שם המשפחה של Weller, אתה יכול לחפש אותו ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן