דף הבית » טופ 100 » ויזה לארצות הברית – שינוי שם משפחה

ויזה לארצות הברית – שינוי שם משפחה

ויזה לארצות הברית – שינוי שם משפחה

מהי ויזה לארצות הברית?

ויזה לארצות הברית היא מסמך המאפשר לאזרח זר להיכנס לארצות הברית למטרה מסוימת. אשרות מונפקות על ידי משרד החוץ האמריקאי והן תקפות בדרך כלל לפרק זמן שנע בין מספר חודשים למספר שנים. בהתאם לסוג הויזה, ייתכן שהמחזיק יוכל לעבוד, ללמוד או לטייל בארצות הברית.

כיצד להגיש בקשה לויזה לארצות הברית

תהליך הגשת בקשה לויזה לארה"ב יכול להיות מורכב ואורך זמן. הצעד הראשון הוא לקבוע איזה סוג ויזה מתאים לצרכים שלך. לאחר שקבעתם את סוג הויזה הדרושה לכם, עליכם למלא את טופס הבקשה המתאים ולהגישו למשרד החוץ האמריקאי. כמו כן, יהיה עליך לספק מסמכים תומכים כגון דרכון, הוכחה לתמיכה כספית ובדיקה רפואית.

ראיון ויזה

לאחר הגשת הבקשה שלך, ייתכן שתידרש להשתתף בראיון אישי בשגרירות או קונסוליה בארה"ב. במהלך הראיון, קצין קונסולרי ישאל אותך שאלות על הרקע שלך, מטרת הנסיעה שלך לארצות הברית ונושאים רלוונטיים אחרים.

עיבוד ויזה

לאחר אישור בקשתך, מחלקת המדינה האמריקאית תנפיק לך ויזה. הויזה תהיה תקפה לפרק זמן מסוים ותאפשר כניסה לארה"ב למטרה המצוינת בויזה.

שינוי שם משפחה

אם שינית את שם המשפחה שלך מאז הגשת בקשה לויזה שלך, עליך לעדכן את הויזה שלך כך שישקף את השם החדש. לשם כך, עליך להגיש טופס בקשה חדש ומסמכים תומכים למשרד החוץ האמריקאי. ייתכן שתידרש גם לראיון אישי בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב.

השוואה מהירה

תהליך ויזה לארצות הברית שינוי שם משפחה
טופס בקשה כן כן
רֵאָיוֹן כן יִתָכֵן
זמן עיבוד משתנה משתנה

קבלת ויזה לארצות הברית ושינוי שם משפחתך יכולים להיות תהליך מורכב וגוזל זמן. חשוב להבין את הדרישות ואת התהליך לפני תחילת הבקשה. אם יש לך שאלות כלשהן או שאתה זקוק לסיוע, אתה יכול לפנות למשרד החוץ האמריקאי או לעורך דין הגירה מוסמך. למידע נוסף, תוכלו לצפות בסרטון זה על תהליך הוויזה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן