דף הבית » מגזין » ויזה לארה"ב לאחר שינוי שם משפחה

ויזה לארה"ב לאחר שינוי שם משפחה

ויזה לארה"ב לאחר שינוי שם משפחה

מהי ויזה לארה"ב?

אשרת ארה"ב היא מסמך המאפשר לאזרח זר להיכנס לארצות הברית למטרה מסוימת. סוג הויזה שאתה צריך תלוי במטרת הביקור שלך. לדוגמה, אם אתה נוסע לארה"ב לעסקים או להנאה, תצטרך ויזה ללא מהגר. אם אתם מתכננים להישאר בארה"ב לצמיתות, תזדקקו לאשרת מהגר.

שינוי שם המשפחה שלך וקבלת ויזה לארה"ב

אם שינית לאחרונה את שם המשפחה שלך, ייתכן שתצטרך לעדכן את מסמכי הויזה שלך. בהתאם לסוג הויזה שיש לך, תהליך עדכון המסמכים שלך עשוי להשתנות.

אשרות ללא מהגרים

אם יש לך אשרת לא מהגר, תצטרך לעדכן את מסמכי הויזה שלך בשם המשפחה החדש שלך. לשם כך, יהיה עליך להגיש בקשה חדשה ולספק הוכחה לשינוי השם שלך, כגון תעודת נישואין או צו בית משפט. לאחר אישור בקשתך, תקבל ויזה חדשה עם שמך המעודכן.

אשרות מהגרים

אם יש לך ויזת מהגר, תצטרך לעדכן את מסמכי הויזה שלך בשם המשפחה החדש שלך. לשם כך, יהיה עליך להגיש בקשה חדשה ולספק הוכחה לשינוי השם שלך, כגון תעודת נישואין או צו בית משפט. לאחר אישור בקשתך, תקבל ויזה חדשה עם שמך המעודכן.

ציר זמן לקבלת ויזה לארה"ב לאחר שינוי שם המשפחה שלך

ציר הזמן לקבלת ויזה לארה"ב לאחר שינוי שם המשפחה שלך יהיה תלוי בסוג הויזה שיש לך ובזמן הטיפול בבקשתך. בדרך כלל, עשויים לחלוף עד שישה שבועות עד שהבקשה שלך תטופל ותקבל את הויזה החדשה שלך.

סיכום

שינוי שם המשפחה שלך יכול להיות תהליך מסובך, במיוחד כשמדובר בעדכון מסמכי הויזה שלך. אם שיניתם לאחרונה את שם המשפחה שלכם, חשוב לעדכן את מסמכי הויזה בהקדם האפשרי. לשם כך, תצטרך להגיש בקשה חדשה ולספק הוכחה לשינוי השם שלך. לאחר אישור בקשתך, תקבל ויזה חדשה עם שמך המעודכן. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן