דף הבית » מומלץ בהקדם » המשמעות של שם משפחה אפרתי

המשמעות של שם משפחה אפרתי

המשמעות של שם משפחה אפרתי

מה המשמעות של שם משפחה אפרתי?

שם המשפחה אפרתי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "אפרים", שפירושה "פורה". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי ומזרחי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים האשכנזים.

מקור שם המשפחה אפרתי

מקורו של שם המשפחה אפרתי במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל של ימינו. משערים שהוא אומץ על ידי יהודים שהיגרו לאזור ממקומות אחרים בעולם. שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי ומזרחי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים האשכנזים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה אפרתי

יש כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה אפרתי. אלה כוללים את הפוליטיקאי הישראלי יצחק אפרתי, הזמר והיוצר הישראלי יוני אפרתי, והשחקן והבמאי הישראלי עודד אפרתי.

יצחק אפרתי

יצחק אפרתי הוא פוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר כנסת בשנים 1988 עד 1992. היה חבר מפלגת העבודה והיה חבר בוועדת הכספים של הכנסת.

יוני אפרתי

יוני אפרתי הוא זמר ופזמונאי ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות סינגל הלהיט שלו "כל העולם כולו", שיצא ב-2010 והפך ללהיט גדול בישראל.

עודד אפרתי

עודד אפרתי הוא שחקן ובמאי ישראלי. הוא ידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "החוב" ו"ביקור הלהקה", כמו גם את הבכורה שלו בבימוי, "המילים הטובות".

סיכום

שם המשפחה אפרתי הוא שם משפחה יהודי שמקורו במזרח התיכון. היא נגזרת מהמילה העברית "אפרים", שפירושה "פורה". שם המשפחה נמצא לרוב בקרב יהודים ממוצא ספרדי ומזרחי, ונמצא גם בקרב חלק מהיהודים האשכנזים. ישנם כמה אנשים בולטים בעלי שם המשפחה אפרתי, ביניהם הפוליטיקאי הישראלי יצחק אפרתי, הזמר והיוצר הישראלי יוני אפרתי והשחקן והבמאי הישראלי עודד אפרתי. למידע נוסף על שם המשפחה אפרתי, בדוק את החיפוש הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן