דף הבית » עשרת הגדולים » המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

המשמעות והמקור של שם המשפחה מלכה

שם המשפחה מלכה הוא ממקור עברי ובעל היסטוריה ארוכה. השם נגזר מהמילה העברית "מלכה", שפירושה "מלכה". מאמינים כי הוא שימש כתואר של כבוד לאישה בעלת מעמד חברתי גבוה, כגון מלכה או נסיכה. השם נמצא גם בטקסטים יהודיים, שם הוא משמש להתייחסות למלכת שבא. שם המשפחה מלכה נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, ישראל ובריטניה. הוא נמצא גם במדינות אחרות עם אוכלוסיות יהודיות גדולות, כמו רוסיה, פולין והונגריה.

התפשטות שם המשפחה מלכה

שם המשפחה מלכה התפשט ברחבי העולם עקב הגירה ונישואי תערובת. מאמינים כי השם שימש לראשונה במזרח התיכון ולאחר מכן התפשט לאירופה ואמריקה. השם נמצא גם במדינות עם אוכלוסיה יהודית גדולה, כמו רוסיה, פולין והונגריה.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלכה

יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלכה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת האמריקאית מנדי מור.

סיכום

שם המשפחה מלכה הוא ממקור עברי ובעל היסטוריה ארוכה. מאמינים כי הוא שימש כתואר של כבוד לאישה בעלת מעמד חברתי גבוה, כגון מלכה או נסיכה. השם נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארצות הברית, קנדה, ישראל ובריטניה. יש הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מלכה, ביניהם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, הזמר והיוצר הישראלי עידן רייכל, והשחקנית והזמרת האמריקאית מנדי מור. למידע נוסף על שם המשפחה מלכה, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן