דף הבית » הכי מדובר » המשמעות והמקור של שם המשפחה בזאר

המשמעות והמקור של שם המשפחה בזאר

המשמעות והמקור של שם המשפחה בזאר

המשמעות והמקור של שם המשפחה בזאר

שם המשפחה בזיאר הוא שם עתיק, עם שורשיו עד ימי הביניים. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, כאשר כמה מקורות מראים שמקורו באיראן. נהוג לחשוב שהשם נגזר מהמילה הפרסית "באז", שפירושה "לקנות". יתכן גם שהשם נגזר מהמילה הערבית "באז", שפירושה "למכור". שם המשפחה בזיאר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, ו ניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות כמו איראן, עיראק, סוריה, לבנון וישראל.

שם משפחה בזיאר בארצות הברית

בארצות הברית, שם המשפחה בזיאר נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו יורק. הוא נמצא גם במדינות אחרות כמו פלורידה, אילינוי ופנסילבניה. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה באזיאר בארצות הברית הוא משנת 1820, כאשר אדם בשם ג'ון באזיאר תועד כחי בניו יורק. מאז, שם המשפחה התפשט ברחבי המדינה, כאשר אנשים הנושאים את השם חיים בכל 50 המדינות.

שם משפחה בזאר במדינות אחרות

שם המשפחה בזיאר נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. באיראן, שם המשפחה נמצא לרוב בערים טהראן, איספהאן ושיראז. בעיראק, שם המשפחה נמצא לרוב בערים בגדד ובצרה. בסוריה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים דמשק וחלב. בלבנון, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ביירות וצידון. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים ותל אביב.

ההיסטוריה של שם המשפחה בזאר

לשם המשפחה בזיאר יש היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו במזרח התיכון, וחושבים שהוא נגזר מהמילה הפרסית "באז", שפירושה "לקנות". יתכן גם שהשם נגזר מהמילה הערבית "באז", שפירושה "למכור". שם המשפחה בזיאר נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ארה"ב, קנדה, בריטניה, אוסטרליה, וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות כמו איראן, עיראק, סוריה, לבנון וישראל. התיעוד המוקדם ביותר של שם המשפחה בזאר בארצות הברית הוא משנת 1820, כאשר אדם בשם ג'ון בזיאר תועד כחי בניו יורק . מאז, שם המשפחה התפשט ברחבי המדינה, כאשר אנשים הנושאים את השם חיים בכל 50 המדינות. שם המשפחה בזאר נמצא גם במדינות אחרות ברחבי העולם. באיראן, שם המשפחה נמצא לרוב בערים טהראן, איספהאן ושיראז. בעיראק, שם המשפחה נמצא לרוב בערים בגדד ובצרה. בסוריה, שם המשפחה נמצא לרוב בערים דמשק וחלב. בלבנון, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ביירות וצידון. בישראל, שם המשפחה נמצא לרוב בערים ירושלים ותל אביב. שם המשפחה בזאר נמצא בתרבויות ומדינות רבות ושונות, ומאמינים שהוא עבר בדורות. זהו שם משפחה ייחודי ומעניין, והוא בטוח שייזכר עוד שנים רבות. למידע נוסף על שם המשפחה בזיאר, ההיסטוריה שלו ונוכחותו במדינות שונות ברחבי העולם, ניתן לצפות בסרטונים או מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן