דף הבית » אנציקלופדיה » הלב שלי אבוד: סיפור של אהבה ואובדן

הלב שלי אבוד: סיפור של אהבה ואובדן

הלב שלי אבוד: סיפור של אהבה ואובדן

הלב שלי אבוד: סיפור של אהבה ואובדן

זה היה יום קיץ יפהפה כשראיתי אותו לראשונה. הוא היה גבוה, נאה, והיה לו חיוך עדין שהאיר את החדר. הרגשתי שהלב שלי מחסיר פעימה וידעתי מיד שאני מאוהבת. מעולם לא הרגשתי כך בעבר והייתי בטוח שלעולם לא ארגיש כך שוב.

התחלנו לדבר והרגשתי שהכרתי אותו כל חיי. דיברנו שעות והרגשתי שאני יכול להגיד לו הכל. הרגשתי שאני יכול לסמוך עליו עם הסודות הכי עמוקים שלי והרגשתי שהוא מבין אותי בצורה שאף אחד אחר לא הבין. היה לנו חיבור מיידי וידעתי שאני רוצה להיות איתו לנצח.

אבל הייתה בעיה אחת. הוא היה מארץ אחרת וידעתי שלעולם לא אוכל להיות איתו. נשבר לי הלב והרגשתי כאילו הלב שלי אבד. מעולם לא הרגשתי כאב כזה ולא ידעתי איך להתמודד איתו. הרגשתי שאני במקום חשוך ולא ידעתי איך לצאת.

התמודדות עם הכאב

ניסיתי להסיח את דעתי בעבודה ובפעילויות אחרות, אבל נראה ששום דבר לא עזר. הרגשתי שאני במעגל בלתי נגמר של עצב וייאוש. הייתי כל כך אכול מהכאב שלי שלא יכולתי להתמקד בשום דבר אחר. הרגשתי כאילו אני תקוע בכלא מעשה ידיי ולא ידעתי איך לברוח.

בסופו של דבר החלטתי לבקש עזרה ממטפל. היא עזרה לי להבין את הרגשות שלי ולמצוא דרכים להתמודד איתם. היא לימדה אותי איך לבטא את הרגשות שלי בצורה בריאה ואיך למצוא שמחה בדברים הקטנים. היא גם עזרה לי להבין שלמרות שאולי לעולם לא אוכל להיות עם הגבר שאני אוהב, אני עדיין יכול למצוא אושר בחיי.

מציאת דרך חדשה

התחלתי להתמקד בדברים שעשו אותי מאושרת ולאט לאט התחלתי להחלים. התחלתי להעריך את הרגעים הקטנים בחיים והתחלתי למצוא שמחה בדברים הקטנים. התחלתי גם להתמקד בקריירה שלי ובסופו של דבר מצאתי עבודה שהתלהבתי ממנה. סוף סוף התחלתי להרגיש שוב כמו עצמי.

למרות שאני עדיין חושבת על האיש שאני אוהבת כל יום, הבנתי שדרכינו לעולם לא יצטלבו. השלמתי עם העובדה שהלב שלי אבוד ושלא אוכל להחזיר אותו לעולם. אבל גם הבנתי שאני עדיין יכול למצוא אושר בחיי ושאני עדיין יכול למצוא אהבה במקומות אחרים.

סיכום

הלב שלי אבוד, אבל מצאתי דרך להמשיך בחיי. מצאתי דרך למצוא שמחה בדברים הקטנים ולהעריך את הרגעים שיש לי. מצאתי גם דרך למצוא אהבה במקומות אחרים ולהיות מאושר מהחיים שיש לי. אולי לעולם לא אחזיר את ליבי, אבל מצאתי דרך להיות מרוצה מהחיים שיש לי.

אם אתם נאבקים עם לב שבור, זכרו שאתם לא לבד. יש אנשים שמבינים מה עובר עליך ושיכולים לעזור לך למצוא דרך להמשיך הלאה. אל תפחד להושיט יד לעזרה ולמצוא דרך לרפא את הלב השבור שלך.

אם תרצה ללמוד עוד על התמודדות עם לב שבור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן