דף הבית » TOP10 » הוספת שם משפחה בפייסבוק

הוספת שם משפחה בפייסבוק

הוספת שם משפחה בפייסבוק

מה זה שם משפחה בפייסבוק?

שם משפחה בפייסבוק הוא דרך לזהות את עצמך ואת משפחתך בפלטפורמת המדיה החברתית. זוהי דרך להבדיל את עצמך ממשתמשים אחרים ולוודא שהפרופיל שלך ניתן לחיפוש בקלות. זוהי גם דרך ליצור קשר עם בני משפחה שאולי יש להם אותו שם משפחה.

כיצד להוסיף שם משפחה בפייסבוק

הוספת שם משפחה בפייסבוק היא תהליך פשוט. כדי להתחיל, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על כפתור "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן את שם המשפחה שלך בשדה המתאים. לאחר שהזנת את שם המשפחה שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" ושם המשפחה שלך יתווסף לפרופיל שלך.

כיצד לשנות את שם המשפחה שלך בפייסבוק

אם כבר הוספת שם משפחה לפרופיל שלך, תוכל לשנות אותו בקלות. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על הלחצן "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן את שם המשפחה החדש שלך בשדה המתאים. לאחר שהזנת את שם המשפחה החדש שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" ושם המשפחה החדש שלך יתווסף לפרופיל שלך.

מה אם אין לי שם משפחה?

אם אין לך שם משפחה, אתה עדיין יכול להוסיף אחד לפרופיל שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על כפתור "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן שם משפחה לבחירתך בשדה המתאים. לאחר שהזנת את שם המשפחה שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" ושם המשפחה שלך יתווסף לפרופיל שלך.

מה אם אני לא רוצה להוסיף שם משפחה?

אם אינך רוצה להוסיף שם משפחה לפרופיל שלך, אינך חייב. אתה יכול להשאיר את הקטע "שם" ריק והפרופיל שלך עדיין יהיה ניתן לחיפוש.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להוסיף שם אמצעי לפרופיל הפייסבוק שלי?

כן, אתה יכול להוסיף שם אמצעי לפרופיל הפייסבוק שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על הלחצן "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן את שמך האמצעי בשדה המתאים. לאחר שהזנת את שמך האמצעי, לחץ על כפתור "שמור שינויים" ושמך האמצעי יתווסף לפרופיל שלך.

האם אני יכול להוסיף כינוי לפרופיל הפייסבוק שלי?

כן, אתה יכול להוסיף כינוי לפרופיל הפייסבוק שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על כפתור "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן את הכינוי שלך בשדה המתאים. לאחר שהזנת את הכינוי שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" והכינוי שלך יתווסף לפרופיל שלך.

סיכום

הוספת שם משפחה לפרופיל הפייסבוק שלך היא תהליך פשוט. כדי להתחיל, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "אודות". משם, תראה קטע שכותרתו "שם". לחץ על כפתור "ערוך" ליד הקטע "שם" ולאחר מכן הזן את שם המשפחה שלך בשדה המתאים. לאחר שהזנת את שם המשפחה שלך, לחץ על כפתור "שמור שינויים" ושם המשפחה שלך יתווסף לפרופיל שלך. אם כבר הוספת שם משפחה לפרופיל שלך, תוכל לשנות אותו בקלות. אתה יכול גם להוסיף שם אמצעי וכינוי לפרופיל שלך. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן