דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה של שם המשפחה של ביבס

ההיסטוריה של שם המשפחה של ביבס

2023-04-19 11:36:00+02:00

מקורות שם המשפחה של ביבס

שם המשפחה של Bibbs הוא ממקור אנגלי והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "bibb", שפירושה "גבעה קטנה". מאמינים שמקורה של משפחת ביבס באזור אנגליה הידוע כמערב מידלנדס. התיעוד הקדום ביותר של משפחת ביבס מתוארך למאה ה-12, כאשר אדם בשם רוברט ביבב תועד ב-Pipe Rolls of Staffordshire. משפחת ביבס הייתה בולטת באזור סטפורדשייר במשך מאות שנים. הם היו בעלי קרקעות ומילאו עמדות כוח שונות בשלטון המקומי. המשפחה עסקה גם במסחר בצמר, שהיה אז ענף חשוב באזור.

משפחת ביבס באמריקה

משפחת ביבס הגיעה לראשונה לאמריקה בתחילת המאה ה-16. החבר המתועד הראשון במשפחה היה ג'ון ביב, שהגיע לווירג'יניה בשנת 1620. ג'ון ביב היה חקלאי והוא התבסס במהירות באזור. הוא גם היה מעורב בממשל המקומי והיה חבר בבית בורגס. צאצאיו של ג'ון ביב התפשטו ברחבי המושבות ורבים מהם מילאו תפקיד חשוב במהפכה האמריקאית. כמה מבני המשפחה שירתו בצבא הקונטיננטלי וחלקם אף לחמו בקרב על גבעת בונקר.

משפחת ביבס היום

כיום, משפחת ביבס עדיין בולטת באמריקה. ישנם סניפים רבים של המשפחה הפרוסים ברחבי הארץ והם עוסקים במגוון מקצועות. כמה מחברי המשפחה המפורסמים ביותר כוללים את השחקן לורנס פישבורן, הזמר והיוצר ג'ון לג'נד, ושחקן הכדורסל כריס בוש. למשפחת ביבס היסטוריה ארוכה וגאה. הם היו מעורבים באירועים חשובים רבים בהיסטוריה האמריקאית והשפיעו לאורך זמן על המדינה. אם אתה מעוניין ללמוד עוד על משפחת ביבס, תוכל לצפות בסרטונים עליהם ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן