דף הבית » הכי מדובר » ההיסטוריה של שם המשפחה פלג

ההיסטוריה של שם המשפחה פלג

2023-06-02 06:36:00+02:00

מה המשמעות של שם המשפחה פלג?

שם המשפחה פלג הוא ממקור עברי והוא נגזר מהמילה העברית "פלג", שפירושה "חלוקה". מאמינים כי השם ניתן במקור למי שהיה מנהיג או שליט של קבוצה או חטיבה מסוימת. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחס לבן של עבר, האב הקדמון של העם העברי.

מקור שם המשפחה פלג

מקורו של שם המשפחה פלג הוא במזרח התיכון, במיוחד באזור ישראל. נהוג לחשוב ששימש את העברים הקדמונים כדרך לזהות מנהיג או שליט של קבוצה או חטיבה מסוימת. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחס לבן של עבר, האב הקדמון של העם העברי.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פלג

היו הרבה אנשים מפורסמים לאורך ההיסטוריה שנשאו את שם המשפחה פלג. אחד המפורסמים שבהם הוא הפוליטיקאי הישראלי יצחק פלג, שכיהן כחבר כנסת בשנים 1977 עד 1981. בין אנשים בולטים נוספים בעלי שם המשפחה פלג נמנים השחקן והקומיקאי הישראלי-אמריקאי ישראל פלג, הזמר הישראלי-אמריקאי וה כותב השירים דוד פלג, והאמן והפסל הישראלי-אמריקאי יגאל פלג.

יצחק פלג

יצחק פלג היה פוליטיקאי ישראלי שכיהן כחבר כנסת בשנים 1977 עד 1981. נולד בירושלים ב-1926 והיה חבר מפלגת העבודה. הוא היה חבר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת וכן היה חבר בוועדת החינוך והתרבות של הכנסת. הוא גם היה חבר בוועדת הכספים של הכנסת.

ישראל פלג

ישראל פלג הוא שחקן וקומיקאי ישראלי-אמריקאי, הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסדרות הטלוויזיה Curb Your Enthusiasm ו-Seinfeld. הוא נולד בירושלים ב-1951 ועבר לארצות הברית ב-1975. הוא גם כותב ובמאי וכתב וביים כמה סרטים.

דוד פלג

דוד פלג הוא זמר ופזמונאי ישראלי-אמריקאי הידוע בעיקר בזכות הסינגל הלהיט שלו "The Way You Make Me Feel". הוא נולד בירושלים ב-1967 ועבר לארצות הברית ב-1985. הוא הוציא כמה אלבומים וכתב שירים לאמנים נוספים כמו מריה קארי וסלין דיון.

יגאל פלג

יגאל פלג הוא אמן ופסל ישראלי-אמריקאי הידוע בעיקר בזכות פסלי החיות והציפורים שלו. הוא נולד בירושלים בשנת 1945 ועבר לארצות הברית בשנת 1967. הוא הציג את עבודותיו בגלריות ובמוזיאונים ברחבי העולם וכן יצר פסלים ציבוריים בערים כמו לוס אנג'לס וניו יורק. לשם המשפחה פלג היסטוריה ארוכה ועשירה ונושאת על ידי אנשים מפורסמים רבים לאורך השנים. מפוליטיקאים ועד שחקנים, מוזיקאים ואמנים, שם המשפחה פלג נקשר לדמויות בולטות רבות. השם נמצא גם בתנ"ך, שם הוא משמש להתייחס לבן של עבר, האב הקדמון של העם העברי. כדי ללמוד עוד על ההיסטוריה של שם המשפחה פלג, אתה יכול לצפות בסרטון YouTube זה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן