דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה של שם המשפחה פישר

ההיסטוריה של שם המשפחה פישר

2023-06-02 09:45:00+02:00

מקורות שם המשפחה פישר

שם המשפחה פישר הוא ממקור בריטי, והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "fisc", שפירושה "דג". השם שימש במקור כדי לתאר מישהו שהיה דייג, או שעבד בתעשיית הדיג. השם תועד לראשונה במאה ה-12 באנגליה, ומאמינים שמקורו בדרום אנגליה. שם המשפחה פישר הוא אחד משמות המשפחה הנפוצים ביותר בבריטניה, והוא נמצא במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. ההערכה היא שיש יותר משני מיליון אנשים עם שם המשפחה פישר בממלכה המאוחדת בלבד.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישר

היו הרבה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה פישר לאורך ההיסטוריה. כמה מהבולטים ביותר כוללים: • סר ג'ון פישר, אדמירל בריטי ששימש כאורד הים הראשון במהלך מלחמת העולם הראשונה. • קארי פישר, שחקנית, סופרת ומפיקה אמריקאית הידועה בעיקר בתפקידה כנסיכה ליה במלחמת הכוכבים. זִכָּיוֹן. • דבי ריינולדס, שחקנית וזמרת אמריקאית שהייתה אמה של קארי פישר. • מרווין פישר, שחקן בריטי שהופיע בסרטים ובתוכניות טלוויזיה רבות לאורך שנות ה-60 וה-70. • אדי פישר, זמר ושחקן אמריקאי שהיה אחד הזמרים הפופולריים של שנות ה-50. • פיטר פישר, שחקן קריקט אנגלי ששיחק בקבוצת הקריקט של אנגליה בסוף המאה ה-19. • וויליאם פישר, פוליטיקאי אמריקאי שכיהן כמושל ניו יורק מ-1839 עד 1842.

פישר במדינות אחרות

שם המשפחה פישר נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. בגרמניה, השם מאוית פישר, ובצרפת הוא מאוית פישר. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות פנסילבניה, ניו יורק ואוהיו. בקנדה, השם נמצא לרוב במחוזות אונטריו וקוויבק. באוסטרליה, השם נמצא לרוב במדינות ויקטוריה וניו סאות' ויילס.

משמעות שם המשפחה פישר

שם המשפחה פישר נגזר מהמילה האנגלית הישנה "fisc", שפירושה "דג". השם שימש במקור כדי לתאר מישהו שהיה דייג, או שעבד בתעשיית הדיג. כמו כן, סבורים כי השם שימש כינוי למי שהיה דייג טוב, או שהיה ידוע במיומנותו בדיג. נראה כי השם שימש גם ככינוי למי שהיה מנהל משא ומתן טוב או סוחר.

סיכום

שם המשפחה פישר הוא ממקור בריטי, והוא נגזר מהמילה האנגלית העתיקה "fisc", שפירושה "דג". השם שימש במקור כדי לתאר מישהו שהיה דייג, או שעבד בתעשיית הדיג. השם נמצא גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם, כולל גרמניה, צרפת, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. נהוג לחשוב שהשם שימש ככינוי למי שהיה דייג טוב, או שהיה ידוע במיומנותו בדיג, או ככינוי למי שהיה מנהל משא ומתן טוב או סוחר. למידע נוסף על שם המשפחה פישר, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן