דף הבית » טופ 100 » ההיסטוריה של שם המשפחה מקנזי

ההיסטוריה של שם המשפחה מקנזי

ההיסטוריה של שם המשפחה מקנזי

מקורות שם המשפחה מקנזי

שם המשפחה מקנזי הוא ממקור סקוטי, והוא נגזר מה-MacCoinneach הגאלית, שפירושו "בנו של היפה". מקורו של השם הוא בהיילנדס של סקוטלנד, והוא נמצא לרוב בחלקים הצפוניים והמערביים של המדינה. השם נמצא גם באירלנד, שם מאמינים שהוא הובא על ידי מתיישבים סקוטים. התיעוד המוכר ביותר של השם הוא מהמאה ה-12, כאשר אדם בשם מק'קייניץ' תועד כעד לצ'רטר בשנת 1160 השם התפשט מאז ברחבי סקוטלנד, והוא נמצא כעת בחלקים רבים של העולם.

משמעות שם המשפחה מקנזי

מקורו של שם המשפחה מקנזי הוא ה-MacCoinneach הגאלי, שפירושו "בנו של היפה". נהוג לחשוב שהשם ניתן לאדם שנחשב לבהיר שיער או בהיר עור. מאמינים גם שהוא ניתן למי שנחשב לחכם או בעל ידע.

התפשטות שם המשפחה מקנזי

שם המשפחה מקנזי התפשט ברחבי העולם, ונמצא כיום במדינות רבות. הוא נפוץ במיוחד בסקוטלנד, אירלנד, ארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הוא נמצא גם במדינות אחרות, כמו דרום אפריקה, הודו והפיליפינים.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה מקנזי

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מקנזי, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. כמה מהאנשים המפורסמים ביותר עם שם המשפחה כוללים את השחקן והבמאי מארק וולברג, המוזיקאי והשחקן וויל סמית' וראש ממשלת קנדה לשעבר קים קמפבל.

סיכום

שם המשפחה מקנזי הוא ממקור סקוטי, והוא נגזר מה-MacCoinneach הגאלית, שפירושו "בנו של היפה". מקורו של השם הוא בהיילנדס של סקוטלנד, והוא נמצא כיום בחלקים רבים של העולם. סבורים כי השם ניתן לאדם שנחשב לבהיר שיער או בהיר עור, וכן מאמינים כי ניתן למי שנחשב לחכם או בעל ידע. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה מקנזי, כולל שחקנים, מוזיקאים, ספורטאים ופוליטיקאים. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן