דף הבית » להעביר את הזמן » ההיסטוריה של שם המשפחה מילנר

ההיסטוריה של שם המשפחה מילנר

ההיסטוריה של שם המשפחה מילנר

המקורות של שם המשפחה מילנר

שם המשפחה של מילנר הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mylnere", שפירושה "עובד טחנה". השם ניתן במקור למי שעבד בטחנה, כמו טוחן או טחן. מקורו של השם הוא בימי הביניים, כאשר טחנות היו חלק חשוב מהכלכלה. שם המשפחה מילנר נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-13, כאשר הוא תועד לראשונה במחוז יורקשייר. האיות המתועד המוקדם ביותר של השם הוא "מילנר", שנמצא ברשימות המס של סקר יורקשייר משנת 1379. השם נמצא גם בספר Domesday של 1086, שם הוא מתועד כ"מילנר".

המשמעות של שם המשפחה מילנר

שם המשפחה של מילנר נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mylnere", שפירושה "עובד טחנה". השם ניתן במקור למי שעבד בטחנה, כמו טוחן או טחן. מאמינים שהשם מקורו בימי הביניים, כאשר טחנות היו חלק חשוב מהכלכלה. כמו כן, סבורים שהשם נגזר מהמילה האנגלית הישנה "myln", שפירושה "טחנה". זה מצביע על כך שהשם ניתן במקור למי שגר ליד טחנה, או שהיה בבעלותו טחנה.

התפשטות שם המשפחה של מילנר

שם המשפחה מילנר נמצא ברשומות מהמאה ה-13, אז תועד לראשונה במחוז יורקשייר. השם נמצא גם בספר Domesday של 1086, שם הוא מתועד כ"מילנר". השם נמצא גם בחלקים אחרים של אנגליה, כמו במחוזות לנקשייר, דרבישייר ונוטינגהמשייר. השם נמצא גם בסקוטלנד, שם הוא מתועד כ"מילנר" במאה ה-16. שם המשפחה של מילנר נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כמו בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. השם נמצא גם בדרום אפריקה, שם הוא מתועד כ"מילנר" במאה ה-19.

אנשים בולטים עם שם המשפחה מילנר

ישנם אנשים בולטים רבים עם שם המשפחה של מילנר, כולל: • סר אלפרד מילנר (1854-1925), מדינאי ומנהל קולוניאלי בריטי • סר ויליאם מילנר (1817-1899), חייל ופוליטיקאי בריטי • סר ג'ון מילנר (1753) -1825), חייל ופוליטיקאי בריטי• סר צ'ארלס מילנר (1860-1937), חייל ופוליטיקאי בריטי• סר ג'ורג' מילנר (1841-1913), חייל ופוליטיקאי בריטי• סר אדוארד מילנר (1817-1890), א. חייל ופוליטיקאי בריטי• סר הנרי מילנר (1845-1918), חייל ופוליטיקאי בריטי• סר ויליאם מילנר (1790-1868), חייל ופוליטיקאי בריטי• סר תומאס מילנר (1790-1868), חייל ופוליטיקאי בריטי

סמל מילנר

הסמל של מילנר הוא מגן עם שברון שחור על רקע לבן. אומרים שהשברון מייצג את מקצוע הטוחן, והרקע הלבן מייצג טוהר ותמימות. פסגת הסמל הוא אריה שחור המשתולל, שנאמר כי הוא מייצג כוח ואומץ.

המוטו של מילנר

המוטו של משפחת מילנר הוא "Fide et Fortitudine", שפירושו "על ידי אמונה וכוח". אומרים שהמוטו הזה מייצג את המחויבות של המשפחה לאמונה ואומץ מול מצוקה.

סיכום

שם המשפחה של מילנר הוא ממקור אנגלי, והוא נגזר מהמילה האנגלית הישנה "mylnere", שפירושה "עובד טחנה". השם ניתן במקור למי שעבד בטחנה, כמו טוחן או טחן. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-13, ונמצא גם במקומות אחרים בעולם, כמו בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד. הסמל של מילנר הוא מגן עם שברון שחור על רקע לבן, והמוטו המשפחתי הוא "Fide et Fortitudine", שפירושו "על ידי אמונה וכוח".

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן