דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה של שם המשפחה הרמן

ההיסטוריה של שם המשפחה הרמן

ההיסטוריה של שם המשפחה הרמן

ההיסטוריה של שם המשפחה הרמן

לשם המשפחה הרמן היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו שם גרמני הנגזר מהשם האישי הגרמני הרמן, המורכב מהיסודות "הרג'ה" שפירושו "צבא" ו"אדם" שמשמעו "אדם". השם זכה לפופולריות בימי הביניים על ידי הגיבור הגרמני המפורסם הרמן, שהוביל קואליציה של שבטים גרמאניים נגד האימפריה הרומית בקרב על יער טאוטובורג בשנת 9 לספירה. השם הרמן הובא לאנגליה על ידי הנורמנים בתקופת הנורמנים כיבוש 1066. אז הוא אומץ על ידי האנגלים והפך לשם פופולרי באנגליה. השם אומץ גם על ידי מדינות אחרות באירופה, כמו צרפת, גרמניה והולנד. כיום, שם המשפחה הרמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם. על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-6,000 אנשים עם שם המשפחה הרמן בארצות הברית. השם נפוץ גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

מקורות שם המשפחה הרמן

שם המשפחה הרמן מקורו בשם האישי הגרמני הרמן, המורכב מהיסודות "הרג'ה" שמשמעותם "צבא" ו"אדם" שמשמעותו "אדם". השם זכה לפופולריות בימי הביניים על ידי הגיבור הגרמני המפורסם הרמן, שהוביל קואליציה של שבטים גרמאניים נגד האימפריה הרומית בקרב על יער טאוטובורג בשנת 9 לספירה. השם הרמן הובא לאנגליה על ידי הנורמנים בתקופת הנורמנים כיבוש 1066. אז הוא אומץ על ידי האנגלים והפך לשם פופולרי באנגליה. השם אומץ גם על ידי מדינות אחרות באירופה, כמו צרפת, גרמניה והולנד.

לכמה אנשים יש את שם המשפחה הרמן?

על פי הלשכה למפקד האוכלוסין של ארצות הברית, ישנם כ-6,000 אנשים עם שם המשפחה הרמן בארצות הברית. השם נפוץ גם בקנדה, אוסטרליה וניו זילנד. בבריטניה, שם המשפחה הרמן הוא שם המשפחה ה-1,818 הנפוץ ביותר, עם כ-1,500 אנשים הנושאים את השם. בגרמניה, שם המשפחה הרמן הוא שם המשפחה ה-5,964 הנפוץ ביותר, עם כ-5,000 אנשים הנושאים את השם.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה הרמן

ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה הרמן, ביניהם השחקן האמריקאי וודי הרמן, הזמר והיוצר האמריקאי ג'רי הרמן, והשחקן והקומיקאי האמריקאי פול הרמן.

השוואה מהירה

מדינה מספר האנשים עם שם המשפחה הרמן
ארצות הברית 6,000
הממלכה המאוחדת 1,500
גֶרמָנִיָה 5,000
קנדה לא ידוע
אוֹסטְרַלִיָה לא ידוע
ניו זילנד לא ידוע

לשם המשפחה הרמן היסטוריה ארוכה ומגוונת. זהו שם גרמני הנגזר מהשם האישי הגרמני הרמן, המורכב מהיסודות "הרג'ה" שפירושו "צבא" ו"אדם" שמשמעו "אדם". השם זכה לפופולריות בימי הביניים על ידי הגיבור הגרמני המפורסם הרמן, שהוביל קואליציה של שבטים גרמניים נגד האימפריה הרומית בקרב על יער טאוטובורג בשנת 9 לספירה. השם הובא לאנגליה על ידי הנורמנים במהלך הכיבוש הנורמני של 1066 ואומץ על ידי האנגלים ומדינות אחרות באירופה. כיום, שם המשפחה הרמן נמצא במדינות רבות ברחבי העולם, עם כ-6,000 איש בארצות הברית, 1,500 בבריטניה ו-5,000 בגרמניה. ישנם אנשים מפורסמים רבים עם שם המשפחה הרמן, ביניהם השחקן האמריקאי וודי הרמן, הזמר והיוצר האמריקאי ג'רי הרמן, והשחקן והקומיקאי האמריקאי פול הרמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן