דף הבית » אנציקלופדיה » ההיסטוריה של שם המשפחה דומינגז

ההיסטוריה של שם המשפחה דומינגז

2023-04-23 19:21:00+02:00

מקור שם המשפחה דומינגז

שם המשפחה דומינגז הוא שם משפחה ספרדי, הנגזר מהשם הלטיני Dominicus. השם ניתן במקור לאדם שנולד ביום ראשון, שהיה יום ה'. השם שימש גם להתייחסות למישהו שהיה אדון או אדון הבית. מקורו של שם המשפחה דומינגז הוא באזור הבאסקי של ספרד, שנמצא בחלק הצפוני של המדינה. ההערכה היא כי השם שימש לראשונה את העם הבאסקים בסוף המאה ה-13. שם המשפחה דומינגז נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל מקסיקו, ארגנטינה וארצות הברית. במקסיקו, השם מאוית לעתים קרובות כדומינגז, בעוד שבארגנטינה הוא מאוית כדומינגז. בארצות הברית, השם מאוית לעתים קרובות כדומינגז.

התפשטות שם המשפחה דומינגז

שם המשפחה דומינגז התפשט ברחבי העולם כשאנשים היגרו מספרד למדינות אחרות. בארצות הברית, השם נמצא לרוב במדינות קליפורניה, טקסס וניו מקסיקו. הוא נמצא גם בחלקים אחרים של העולם, כולל מקסיקו, ארגנטינה והרפובליקה הדומיניקנית. במקסיקו, שם המשפחה דומינגז נמצא לרוב במדינות Jalisco, Michoacán ו-Guanajuato. בארגנטינה, השם נמצא לרוב במחוזות בואנוס איירס, קורדובה וסנטה פה. ברפובליקה הדומיניקנית, השם נמצא לרוב במחוזות לה אלטגראסיה, סן קריסטובל וסנטיאגו.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה דומינגז

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דומינגז, כולל השחקן והזמר המקסיקני דייגו בונטה, השחקן והזמר המקסיקני לואיס מיגל והכדורגלן הארגנטינאי סרג'יו אגוארו. אנשים מפורסמים אחרים עם שם המשפחה דומינגז כוללים את השחקן והזמר המקסיקני אלחנדרו פרננדס, השחקן והזמר המקסיקני יוג'ניו דרבז, והכדורגלן הארגנטינאי חאבייר מסצ'ראנו.

דייגו בונטה

דייגו בונטה הוא שחקן וזמר מקסיקני הידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים "רוק העידנים" ו"שליחות: גורל אפל". הוא נולד במקסיקו סיטי ב-1990 והוא בנה של השחקנית והזמרת המקסיקנית ליז בונטה. הוא החל את דרכו כזמר בתחילת שנות ה-2000 ומאז הוציא מספר אלבומים.

לואיס מיגל

לואיס מיגל הוא זמר ושחקן מקסיקני הידוע בעיקר בזכות הבלדות הרומנטיות ושירי הפופ הלטיני שלו. הוא נולד בפורטו ריקו ב-1970 והוא בנו של הזמר המקסיקני לואיזיטו ריי. הוא החל את דרכו כזמר בתחילת שנות ה-80 ומאז הוציא מספר אלבומים. הוא זכה בפרסים רבים, כולל חמישה פרסי גראמי לטיני ושני פרסי גראמי.

סרחיו אגוארו

סרחיו אגוארו הוא כדורגלן ארגנטינאי המשחק כיום במנצ'סטר סיטי בליגת העל האנגלית. הוא נולד בקווילמס שבארגנטינה ב-1988 והוא בנו של הכדורגלן הארגנטינאי לאונל דל קסטילו. הוא החל את הקריירה שלו ככדורגלן בתחילת שנות ה-2000 ומאז שיחק במספר מועדונים, כולל אתלטיקו מדריד ומנצ'סטר סיטי. הוא זכה בפרסים רבים, כולל מגף הזהב בעונת 2014-15. שם המשפחה דומינגז הוא שם משפחה ספרדי עם היסטוריה ארוכה ועשירה. מאמינים שמקורו בחבל הבאסקים בספרד ומאז התפשט ברחבי העולם. הוא נמצא לרוב בארצות הברית, מקסיקו, ארגנטינה והרפובליקה הדומיניקנית. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה דומינגז, כולל השחקן והזמר המקסיקני דייגו בונטה, השחקן והזמר המקסיקני לואיס מיגל והכדורגלן הארגנטינאי סרג'יו אגוארו. שם המשפחה דומינגז הוא עדות לחוזק ולחוסן של העם הספרדי ותרבותו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן