דף הבית » TOP10 » ההיסטוריה של שם המשפחה ג'ינו

ההיסטוריה של שם המשפחה ג'ינו

2023-05-21 11:56:00+02:00

מהו מקור שם המשפחה ג'ינו?

שם המשפחה ג'ינו הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהשם הלטיני Gennius. מקורו של השם הוא באזור טוסקנה, איטליה, ומאמינים שהוא שימש כשם משפחה מאז המאה ה-12. השם נגזר מהמילה הלטינית ל"ג'נטלמן" או "אצילי". השימוש המתועד המוקדם ביותר בשם ג'ינו נמצא ברישומים של העיר האיטלקית פירנצה, שם רשום אדם בשם ג'ינו די ג'ניו כעד ב- מסמך משפטי משנת 1230. השם שימש גם בעיר סיינה, שם אדם בשם ג'ינו די ג'ניו רשום כעד במסמך משפטי משנת 1250. השם ג'ינו נמצא גם בחלקים אחרים של איטליה, כולל אזורים של לומברדיה, ונטו ואמיליה-רומאניה. הוא נמצא גם באזור קלבריה, שם מאמינים שהוא שימש כשם משפחה מאז המאה ה-15.

התפשטות שם המשפחה ג'ינו

שם המשפחה ג'ינו התפשט ברחבי איטליה במהלך ימי הביניים והרנסנס, ולבסוף התפשט לאזורים אחרים באירופה. השם נמצא בצרפת, ספרד, פורטוגל וגרמניה, כמו גם בארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. בארצות הברית, שם המשפחה ג'ינו נמצא לרוב במדינות ניו יורק, ניו ג'רזי, ופנסילבניה. הוא נמצא גם במדינות קליפורניה, פלורידה וטקסס.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה ג'ינו

ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ג'ינו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'יאנקרלו ג'יאניני, הזמר והכותב האיטלקי ג'ינו פאולי, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי טוני ג'ינו.

ג'ינו כשם פרטי

השם ג'ינו משמש גם כשם פרטי, במיוחד באיטליה. השם נגזר מהשם הלטיני Gennius, והוא נגזר מהמילה הלטינית ל"ג'נטלמן" או "אצילי". השם ג'ינו פופולרי באיטליה, ונמצא גם בחלקים אחרים של אירופה, כולל צרפת, ספרד, פורטוגל. , וגרמניה. הוא נמצא גם בארצות הברית, קנדה ואוסטרליה.

סיכום

שם המשפחה ג'ינו הוא ממוצא איטלקי, והוא נגזר מהשם הלטיני Gennius. מקורו של השם הוא באזור טוסקנה, איטליה, ומאמינים שהוא שימש כשם משפחה מאז המאה ה-12. השם משמש גם כשם פרטי, במיוחד באיטליה, והוא פופולרי בחלקים אחרים של אירופה, ארצות הברית, קנדה ואוסטרליה. ישנם אנשים מפורסמים רבים בעלי שם המשפחה ג'ינו, ביניהם השחקן והבמאי האיטלקי ג'יאנקרלו ג'יאניני, הזמר והכותב האיטלקי ג'ינו פאולי, והשחקן והבמאי האיטלקי-אמריקאי טוני ג'ינו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן