דף הבית » מגזין » ההיסטוריה של שם המשפחה בוקר

ההיסטוריה של שם המשפחה בוקר

ההיסטוריה של שם המשפחה בוקר

מהו מקור שם המשפחה בוקר?

שם המשפחה בוקר הוא ממקור גרמני, והוא נגזר מהמילה הגרמנית "בוקר", שפירושה "כורך ספרים". השם ניתן כנראה למישהו שהיה כורך ספרים במקצועו. ייתכן גם שהשם ניתן למי שהיה מוכר ספרים או ספרן. השם נמצא ברשומות המתוארכות למאה ה-16 בגרמניה.

מה המשמעות של שם המשפחה בוקר?

שם המשפחה בוקר נגזר מהמילה הגרמנית "בוקר", שפירושה "כורך ספרים". ככזה, השם קשור לעיסוק בכריכת ספרים. זה קשור גם לעיסוק במכירת ספרים או ספרנות. השם קשור גם למילה הגרמנית "בוק", שפירושה "ספר".

התפשטות שם המשפחה בוקר

שם המשפחה בוקר נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה. סביר להניח שהשם הובא למדינות אחרות על ידי מהגרים גרמנים. השם נמצא ברשומות בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ומדינות אחרות.

אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוקר

יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוקר. אלה כוללים את המשורר והסופר הגרמני-אמריקאי, הרמן בוקר, הצייר הגרמני-אמריקאי, קרל בוקר, והשחקן הגרמני-אמריקאי, ג'ון בוקר.

וריאציות של שם המשפחה בוקר

לשם המשפחה בוקר יש כמה וריאציות, כולל Böker, Böckers, Böcker, Böckers, Böckers, Böckers, Böckers, Böckers.

סיכום

שם המשפחה בוקר הוא ממקור גרמני והוא נגזר מהמילה הגרמנית "בוקר", שפירושה "כורך ספרים". השם קשור לעיסוק בכריכת ספרים, מכירת ספרים או ספרנות. השם נמצא ברשומות מהמאה ה-16 בגרמניה והתפשט למדינות אחרות על ידי מהגרים גרמנים. יש כמה אנשים מפורסמים עם שם המשפחה בוקר, ולשם יש כמה וריאציות. למידע נוסף על ההיסטוריה של שם המשפחה בוקר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן